  • 1. Data: 2010-01-05 17:02:09
    Temat: [1/2 OT] Wyprzedaż majątku ZNAK-u
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    Taka informacja trochę związana z grupą:

    Syndyk upadłego ZNAK-u wyprzedaje majątek. W ofercie podzespoły
    komputerowe, nienajnowszej daty, ale w dość atrakcyjnych cenach.

    Szczegóły na www.znak.pl

    --
    .B:artek.

  • 2. Data: 2010-01-05 17:10:27
    Temat: Re: [1/2 OT] Wyprzedaż majątku ZNAK-u
    Od: "Tom&Jerry" <h...@h...pl>

    Użytkownik ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości
    > Taka informacja trochę związana z grupą:
    >
    > Syndyk upadłego ZNAK-u wyprzedaje majątek. W ofercie podzespoły
    > komputerowe, nienajnowszej daty, ale w dość atrakcyjnych cenach.
    >
    > Szczegóły na www.znak.pl

    procesor P4 3GHz za 55zł ?

    -ja dałem 5zł na giełdzie :)

  • 3. Data: 2010-01-05 20:06:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik .B:artek. napisał:
    > Taka informacja trochę związana z grupą:
    >
    > Syndyk upadłego ZNAK-u wyprzedaje majątek. W ofercie podzespoły
    > komputerowe, nienajnowszej daty, ale w dość atrakcyjnych cenach.
    >
    > Szczegóły na www.znak.pl

    Ja tam nie widzę nic atrakcyjnego w tych cenach, mało że ceny netto, to
    jeszcze trzeba zrobić zakupów na minimum 15000 złotych.
    Ten syndyk na pewno chce coś sprzedać?

  • 4. Data: 2010-01-06 22:06:53
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-01-05 21:06, nadir pisze:
    > Ja tam nie widzę nic atrakcyjnego w tych cenach, mało że ceny netto, to
    > jeszcze trzeba zrobić zakupów na minimum 15000 złotych.
    > Ten syndyk na pewno chce coś sprzedać?
    Na pewno to Kopernik nie żyje ... a syndyk pewnie chętnie coś sprzeda,
    no ale jak nie znajdą się chętni w pierwszym podejściu, to trzeba będzie
    ceny znacznie obniżyć. I właśnie wtedy pojawi się z gotówką pan X,
    cioteczny kuzyn szwagra od strony matki syndyka ;-)

    Maciek