  • 1. Data: 2009-01-24 12:44:50
    Temat: 10" Aspire One już oficjalnie
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Już oficjalnie znana jest specyfikacja nowej wersji
    Aspire One (netbook):
    http://www.aspire1.pl/2009/01/24/10-aspire-one-juz-o
    ficjalnie/

    Teraz pytanie:

    * Czy któryś z netbooków na rynku na kartę z magiczną literką
    "n" na końcu?
    * czy jest dostępna na rynku karta miniPCI z "n" na końcu,
    bo wymieniam b. dużo danych po WiFi i zwiększenie nawet x2 szybkości
    przesyłu danych mnie by uszczęśliwiło :-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 2. Data: 2009-01-24 15:30:50
    Temat: Re: 10? Aspire One już oficjalnie
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 24.01.2009 DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl"> napisał/a:
    > * Czy któryś z netbooków na rynku na kartę z magiczną literką
    > "n" na końcu?

    Tak, asusy eeepc 901 ma 11n i inne eeepc też

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 3. Data: 2009-01-24 17:21:18
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Sergiusz Rozanski wrote:

    > Tak, asusy eeepc 901 ma 11n i inne eeepc też

    Kojarzysz jaka karta sieciowa jest w środku, to może
    wsadzę do AA1 ;-)

  • 4. Data: 2009-01-24 21:56:33
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Kojarzysz jaka karta sieciowa jest w środku, to może
    > wsadzę do AA1 ;-)

    Kojarzę bo z niego piszę :)
    lshw:
    product: RaLink
    vendor: RaLink
    physical id: 0
    bus info: pci@0000:01:00.0
    logical name: ra0
    version: 00
    serial: 00:22:43:00:46:12
    width: 32 bits
    clock: 33MHz
    capabilities: pm msi pciexpress bus_master cap_list ethernet physical
    wireless
    configuration: broadcast=yes driver=rt2860 ip=192.168.0.190 latency=0
    module=rt2860sta multicast=yes wireless=RT2860 Wireless
    lspci:
    01:00.0 Network controller: RaLink RT2860

    *** http://www.4x4.kalisz.pl ***

  • 5. Data: 2009-01-25 11:32:53
    Od: STranger <p...@b...pl>

    DooMiniK pisze:
    > JuĹź oficjalnie znana jest specyfikacja nowej wersji
    > Aspire One (netbook):
    > http://www.aspire1.pl/2009/01/24/10-aspire-one-juz-o
    ficjalnie/

    Fajnie, ciekawe ile będzie kosztować, czy będzie konkurencyjny.

    --
    STranger

  • 6. Data: 2009-01-25 22:46:09
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl wrote:
    > Już oficjalnie znana jest specyfikacja nowej wersji
    > Aspire One (netbook):
    > http://www.aspire1.pl/2009/01/24/10-aspire-one-juz-o
    ficjalnie/

    Ale lipa ;-) Oni (Acer z Intelem) moga se ten chipset 945GSE to moga
    wsadzić... głęboko... i do tego dysk jak ze zwyklego notebooka... matryca
    błyszcząca... sporo wiekszy od EEE 901... No po prostu rewelacja.

    > Teraz pytanie:
    >
    > * Czy któryś z netbooków na rynku na kartę z magiczną literką
    > "n" na końcu?

    EEE901

    > * czy jest dostępna na rynku karta miniPCI z "n" na końcu,

    No w EE901 jest taka ;-) Dokładnie to jest Azurewave na Ralinku (dwie
    antenki).

    > bo wymieniam b. dużo danych po WiFi i zwiększenie nawet x2 szybkości
    > przesyłu danych mnie by uszczęśliwiło :-)

    A kto powiedzial ze to "N" to taki swiety grall przesylania? Na razie mozna
    sie troche przejechac na tym "N".

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 7. Data: 2009-01-25 22:47:02
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    STranger wrote:
    ficjalnie/

    > Fajnie, ciekawe ile będzie kosztować, czy będzie konkurencyjny.

    A co tam fajnego zauwazyles? Dla mnie to tam nie ma nic nowego...

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 8. Data: 2009-01-25 22:48:49
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    DooMiniK" <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl wrote:

    > Kojarzysz jaka karta sieciowa jest w środku, to może
    > wsadzę do AA1 ;-)

    Azurewave na Ralinku 2860.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 9. Data: 2009-01-26 09:25:28
    Od: CeBeR <p...@g...pl>

    W dniu 25-01-2009 23:46, Mikolaj Tutak pisze:

    > Ale lipa ;-) Oni (Acer z Intelem) moga se ten chipset 945GSE to moga
    > wsadzić... głęboko... i do tego dysk jak ze zwyklego notebooka... matryca
    > błyszcząca... sporo wiekszy od EEE 901... No po prostu rewelacja.

    Jasne - nie ma to jak Celek @900 i ten sam chipset w EEE901... Co prawda
    "trochę" wolniejszy i "trochę" bardziej prądożerny, ale w końcu to Asus,
    więc musi być lepszy... Dysk? Są wersje AA1 wyposażone w SSD, ale o ile
    w internecie pełno tutoriali jak wymienić małego i wolnego SSD na w
    miarę niedrogi (2,5"), pojemny i szybki HDD, to o odwrotnych
    kombinacjach jakoś cicho. Widać nie tylko posiadacze HDD nie wiedzą, co
    dobre, ale i ci z fabrycznymi SSD nie bardzo chcą w to uwierzyć...

    A wracając do samego 945GSE - co w nim takiego złego, że tak ma go sobie
    Intel wsadzać? Ta mityczna prądożerność, mimo której cały netbook zużywa
    w idle mniej niż 10W, a obciążony do 15W i którą oczekiwany niczym
    zbawiciel Poulsbo ma mieć ograniczoną o cały 1W? Graficznie wystarcza do
    napędzenia interfejsów współczesnych OSów (Aero, Plasma, Compiz), a że
    nie dekoduje HD - toż netbooki nie są do tego...

  • 10. Data: 2009-01-26 09:43:54
    Od: "Karthoon " <k...@g...pl>

    CeBeR <p...@g...pl> napisał(a):

    > Jasne - nie ma to jak Celek @900 i ten sam chipset w EEE901...

    jak się o czymś pisze, to warto mieć na ten temat jakieś pojęcie....