  • 31. Data: 2014-12-14 19:16:12
    Temat: Re: 10 mniej nie wystarczyło
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 14 grudnia 2014 18:49:53 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Mówimy o prawach, dodatkowych prawach, jakie dostaje
    > pojazd uprzywilejowany po włączeniu sygnalizacji...
    >
    > W tym akurat przypadku doszło do wypadku, więc nie dojechał.
    > Ale co to zmienia w dyskusji o dodatkowych prawach jakie ma?

    > Policja dojeżdzając na miejsce wypadku zanim dojedzie tam
    > karetka może udzielić rannym pierwszej pomocy i uratować
    > im życie.

    > Jadąc do włamania, rozboju, mogą przyjechać o 2 minuty za późno,
    > gdy ktoś pociągnie już spust i ktoś tam na scenie przestępstwa umrze.
    > Nie zawsze jada "po" sprawie, czasem jadą gdy akcja się rozgrywa.

    Naoglądałeś się w amerykańskiej kablówce filmów i masz wypaczone spojrzenie na to co
    się w Polsce dzieje. A jak przyjadą za wcześnie o dwie minuty i ten z pistoletem
    wystraszy się sygnałów i pociągnie ze strachu za spust?

  • 32. Data: 2014-12-14 19:17:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > Nie mają.

    No wiem, to była taka mała kpina...

  • 33. Data: 2014-12-14 19:17:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > pieszy może być narąbany. I dalej jest normalny

    W kontrze do mojego twierdzenia ze...?

  • 34. Data: 2014-12-14 19:18:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości grup

    > E, on tak ma i już.
    > Co ciekawsze: twierdzi, że radiowóz na sygnałach ma jechać powoli.

    Ale kto tak twierdzi?
    Bo ja tylko odniosłem się do próby obrony kretyńskiej akcji.

  • 35. Data: 2014-12-14 19:19:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik jerzu t...@i...pl ...

    > No wiem, to była taka mała kpina...

    Nie do końca macie rację.
    Nowe radiowozy faktycznie mają posiadać kamerki.

  • 36. Data: 2014-12-14 19:20:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-12-14 18:52, Pszemol wrote:

    > Uzasadnij, proszę. Gdyby był trzeźwy i nie miał zaburzonej
    > orientacji to zauważyłby jadący szybko pojazd na sygnale i nie
    > wkroczyłby na jezdnię - bronicie pijanego z pobudek ideologicznych ?

    A co tu uzasadniać. W Polsce być pijanym nie jest karalne, dopóki nie
    rozrabiasz. Na przejściu masz pierwszeństwo, nie ważnie po trzeźwemu czy
    na bani. Kluczowe jest to czy wlazł bezpośrednio pod radiowóz. Ilość
    promili nie ma znaczenia.

    Shrek.

  • 37. Data: 2014-12-14 19:29:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ale kto tak twierdzi?
    > Bo ja tylko odniosłem się do próby obrony kretyńskiej akcji.

    to pokażesz w końcu ten filmik jak zapieprzasz?
    Bo chętnie się z kapelusza pośmieję

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 38. Data: 2014-12-14 19:30:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Mówimy o prawach, dodatkowych prawach, jakie dostaje
    > pojazd uprzywilejowany po włączeniu sygnalizacji...

    a wiesz jakie są? Bo wygląda, ze nie masz pojęcia.

  • 39. Data: 2014-12-14 19:32:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budzik wrote:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...