  • 1. Data: 2010-11-04 23:46:10
    Temat: Re: 10 monitorów jeden sygnał
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Piotr M wrote:
    > Witam.
    >
    > Proszę o pomoc. Ja najprościej, najtaniej, puścić sygnał na 10
    > monitorów? Sklep, outlet narzędziowy, i na regałach wisiały by
    > monitorki LCD takie jakieś z odzysku 14" za 100zł :) rozmiar ok.
    > I na każdym inny filmik jakiś w pętli. Jak to zrobić?
    > Dziękuję.

    http://www.bowi.com.pl/_0m/rozgaleznik-vga-1-input-4
    -output_8520t.html

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2010-11-05 01:05:52
    Temat: 10 monitorów jeden sygnał
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

[...]

    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-11-05 10:51:51
    Od: "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl>

    > http://www.bowi.com.pl/_0m/rozgaleznik-vga-1-input-4
    -output_8520t.html

    I toto rozdzieli 1 film do 16 monitorow czy 16 filmow na 16 monitorow?

    ""f""

  • 4. Data: 2010-11-05 12:11:17
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "::-::dysmorfofob::-::" <l...@p...onet.pl> wrote in message

    -output_8520t.html

    > I toto rozdzieli 1 film do 16 monitorow czy 16 filmow na 16 monitorow?

    Trudno podlaczyc 16 roznych sygnalow do jednego wejscia..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 5. Data: 2010-11-05 13:33:10
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Trudno podlaczyc 16 roznych sygnalow do jednego wejscia..

    To też już zrobili. Niestety zapomniałem nazwy i nie wiem jak wygóglać.

    --
    Azarien

  • 6. Data: 2010-11-05 16:12:32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message

    > To też już zrobili. Niestety zapomniałem nazwy i nie wiem jak wygóglać.

    Jednym przewodem? Jakis multiplexer oczywiscie da rade, ale to wciaz wymaga
    16 sygnalow na wejsciu, chyba ze karta graficzna potrafi podac 960Hz na
    wyjsciu i kazdy z 16 filmow przeplatac w kolejnych ramkach. :)

    Pozdrawaiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-11-05 18:48:21
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 5 lis 2010 11:51, ::-::dysmorfofob::-:: pisze:

    -output_8520t.html

    > I toto rozdzieli 1 film do 16 monitorow czy 16 filmow na 16 monitorow?

    No właśnie, bo mi zależy aby było kilka monitorów i na każdym inny filmik..

  • 8. Data: 2010-11-05 19:26:23
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > bo mi zależy aby było kilka monitorów i na każdym inny filmik..

    Skombinuj z odzysku 10 odtwarzaczy Manta z wyjściem VGA.

    JoteR

  • 9. Data: 2010-11-05 19:39:46
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 5 lis 2010 20:26, JoteR pisze:

    > Skombinuj z odzysku 10 odtwarzaczy Manta z wyjściem VGA.

    Dzięki, no jest to myśl, bo też mi taka wpadła. Aczkolwiek to
    zagracanie, więcej prądu no i w ogóle nieekologiczne, poza tym przecież
    nieprofesjonalne, a najgorsze - że nie mógłbym sobie tego zdalnie w
    jednym komputerze sterować, co tam będzie na tych monitorkach :)

  • 10. Data: 2010-11-05 20:49:04
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Piotr M" napisał:

    > Dzięki, no jest to myśl, bo też mi taka wpadła.

    Bóg zapłać za szczerość ;->

    > Aczkolwiek to zagracanie, więcej prądu no i w ogóle nieekologiczne,

    Chcesz ekologicznie - przyklej na te monitory wycinanki kurpiowskie.

    > poza tym przecież nieprofesjonalne,

    Granice "profesjonalizmu" określają owe monitorki "z odzysku".
    Jaki budżet - taki profesjonalizm.

    > a najgorsze - że nie mógłbym sobie tego zdalnie w jednym komputerze
    > sterować, co tam będzie na tych monitorkach :)

    Ramki cyfrowe audio&video z Wi-Fi?

    JoteR