  • 11. Data: 2020-06-30 14:33:46
    Temat: Re: 13 mandatów w jeden dzień
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.06.2020 o 20:11, cef pisze:

    > Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

    Dwa. Co 5 tysięcy (w jednym roku oba) razem nalatane pewnie jakieś
    200kkm. Plus jeden za przejście w miejscu niedozwolonym.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-06-30 17:33:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-29 20:11, cef wrote:

    > Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

    Na tyle, na ile Ci punktów wystarczy.

  • 13. Data: 2020-06-30 17:58:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-06-30 o 17:33, kk pisze:

    > Na tyle, na ile Ci punktów wystarczy.

    To ja mam za malo punktów, bo średnio na każde 100tys przebiegu mam
    jeden mandat, ale w tym 5 zagranicznych bez punktów.

  • 14. Data: 2020-06-30 19:17:24
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

    Po okresie młodzieńczej fascynacji szybkością, kiedy tych mandatów było
    zdecydowanie wiecej, utrzymuję średnią jeden na rok :)Czyli
    kilkadziesiąt by się uzbierało. Większość za zagapienie, "panie,
    wczoraj tu tego miasta nie było :)" Mogę się też przyznać do złego
    parkowania, wyprzedzanie na ciągłej, przejście w niedozwolonym oraz
    wystraszenie milicjanta :).
    Miesięczny przebieg 1000 do 10000km.
    Wojtek

  • 15. Data: 2020-06-30 22:39:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 29 Jun 2020 20:11:56 +0200, w <5efa2eeb$0$555$65785112@news.neostrada.pl>,
    cef <c...@i...pl> napisał(-a):

    > Na ile kilometrów ta średnia ma przypadać?

    Ze smutkiem przyznaję, że nie dostałem mandatu od 13 lat...

  • 16. Data: 2020-06-30 23:45:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-30 13:43, K wrote:

    > W okresie calego zycia nie wiem, ale z 15 pewnie by sie uzbieralo.

    Ano właśnie. Ktoś kto jeździ normalnie a nie dupowato trochę tych
    mandatów zaliczy. Wydaje mi się, że aż tyle nie nazbierałem, ale w sumie
    nie wiem. Na pewno nie jest ich kilka.

    > kazdym razie za ostatnie 5 lat, jeden mandat przy przejechanych 96tys mil.

    To nie jest miarodajne. Wszystko się zmienia. Możesz przez pewien czas
    jeździć bezpiecznie dla portfela.

  • 17. Data: 2020-06-30 23:52:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-06-30 19:17, wowa wrote:

    > Po okresie młodzieńczej fascynacji szybkością, kiedy tych mandatów było
    > zdecydowanie wiecej,

    Jesteś pewien, że to fascynacja? Może po prostu bez celu jeździłeś i
    teraz priorytety się tylko zmieniły, wyczucie, drogi itp itd

> [...]
    > tu tego miasta nie było :)" Mogę się też przyznać do złego parkowania,
    > wyprzedzanie na ciągłej, przejście w niedozwolonym oraz wystraszenie

    No ale ... jakby dokładnie przyglądnąć się twojej jeździe to byś
    zasługiwał na 13 w ciągu dnia czy mniej?

  • 18. Data: 2020-07-01 08:32:28
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 29 czerwca 2020 12:48:31 UTC-5 użytkownik kk napisał:
    > Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego
    > życia? :-)
    >
    > 5, 10 czy raczej 15? :-)
    >
    > Jak sądzicie?

    3 szt. W tym jeden za zaparkowanie pod prąd. Takie fanaberie za oceanem maja.
    Z jednego sie wycyganilem, tez parkowanie na linii ale snieg byl wiec nie bylo widac
    (wawa).

  • 19. Data: 2020-07-01 08:33:28
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 1 lipca 2020 01:32:30 UTC-5 użytkownik s...@g...com napisał:

    > 3 szt. W tym jeden za zaparkowanie pod prąd. Takie fanaberie za oceanem maja.
    > Z jednego sie wycyganilem, tez parkowanie na linii ale snieg byl wiec nie bylo
    widac (wawa).

    A i te 3 szt na jakies 350kkm albo 400 nie chce mi sie dumac ile tym maluchem
    zrobilem.

  • 20. Data: 2020-07-01 09:45:06
    Od: K <n...@e...com>

    On 30/06/2020 22:45, kk wrote:

> [...]
    > nie wiem. Na pewno nie jest ich kilka.

    > To nie jest miarodajne. Wszystko się zmienia. Możesz przez pewien czas

    To co mi najbardziej podzialalo na wyobraznie to zwyzki ceny
    ubezpieczenia przy kazdym mandacie za predkosc. Wiec, owszem przekraczam
    predkosc ale nie jakos znacznie i tylko gdy w mojej ocenie jest to
    bezpieczne.