  • 21. Data: 2020-07-01 13:09:43
    Temat: Re: 13 mandatów w jeden dzień
    Od: N Tom <n...@i...dyndnxs.invalid>

    s...@g...com w
    <news:9df19b37-10b7-4e8f-8647-ad29c26b99feo@googlegr
    oups.com>:

    > jakies 350kkm albo 400 nie chce mi sie dumac ile tym maluchem zrobilem.
    ^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^

    A świstaki zawijają w sreberka czekolady w Alpach

    --
    'Tom N'

  • 22. Data: 2020-07-01 18:05:59
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-01 09:45, K wrote:

    > To co mi najbardziej podzialalo na wyobraznie to zwyzki ceny
    > ubezpieczenia przy kazdym mandacie za predkosc.

    Za kolizję nie?

    > Wiec, owszem przekraczam
    > predkosc ale nie jakos znacznie i tylko gdy w mojej ocenie jest to
    > bezpieczne.

    O, to tak jak ja. :-)

    Ostatnio trochę pojeździłęm w trybie sport. Bo to ostatnie dni były, gdy
    nie groziło za to wykluczenie społeczne. A teraz to nie wiem co będzie ...

  • 23. Data: 2020-07-01 20:22:40
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > Jesteś pewien, że to fascynacja? Może po prostu bez celu jeździłeś i teraz
    > priorytety się tylko zmieniły, wyczucie, drogi itp itd

    Nie dało się bez celu jeździć, paliwo na kartki było :)Jak już ruszałeś
    samochód to kilka ważnych spraw trzeba było załatwić.

    > No ale ... jakby dokładnie przyglądnąć się twojej jeździe to byś zasługiwał
    > na 13 w ciągu dnia czy mniej?

    Zależy jak gęsto radary byś ustawił :)
    Wojtek

  • 24. Data: 2020-07-02 11:11:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 29.06.2020 o 19:48, kk pisze:
    > Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie całego
    > życia? :-)
    >
    > 5, 10 czy raczej 15? :-)
    >
    > Jak sądzicie?
    To zależy od długości życia, no i w okresie od urodzenia do 18 lat
    trudno raczej o mandat ;-)
    Może lepiej podać na rok albo na ileś tam przebiegu?
    Jak się domyślam mandatu za psią kupę i niemanie maseczki nie doliczamy.
    U mnie wychodzi średnio 0,5 - 1 na rok przy przebiegu rocznym ok. 30
    tys. km.
    Jacek

  • 25. Data: 2020-07-02 12:10:11
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-29 o 19:48 +0200, kk napisał:
    > Jaka jest średnia liczba mandatów autorów na tej grupie w okresie
    > całego życia? :-)
    >
    > 5, 10 czy raczej 15? :-)

    Przebieg w okolicach 14-18 kkm rocznie. Średnia póki co wychodzi mi
    poniżej 0.1 mandata rocznie. Jeden za parkowanie na płatnym (młody
    byłem, ze wsi przyjechałem do Bydgoszczy i nie wiedziałem, że w mieście
    płaci się za bycie). Drugi to przejazd na (faktycznie mocno dojrzałym)
    żółtym świetle w sobotę przed 8:00 rano - zdziwiony byłem, że panowie
    tak wcześnie wstali. Spieszyło mi się na uczelnię, no i w efekcie
    straciłem tylko więcej czasu, po przyjeździe brakowało mi już połowy
    studentów. :)

    Mateusz

  • 26. Data: 2020-07-02 13:36:56
    Od: K <n...@e...com>

    On 01/07/2020 17:05, kk wrote:

> [...]
    > nie groziło za to wykluczenie społeczne. A teraz to nie wiem co będzie ...

    Za kolizje tez ale zawsze zakladam, ze jezdze na tyle sensownie, ze ew.
    kolizja powstanie nie z mojej winy :)

  • 27. Data: 2020-07-02 19:44:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-02 11:11, Jacek wrote:

    > To zależy od długości życia, no i w okresie od urodzenia do 18 lat
    > trudno raczej o mandat ;-)
    > Może lepiej podać na rok albo na ileś tam przebiegu?

    Nie ma sensu. To się zmienia z upływem czasu. Chodziło o 13 mandatów
    kierowcy autobusu. Ale możesz podać, zawsze to jakiś wskaźnik.

    > Jak się domyślam mandatu za psią kupę i niemanie maseczki nie doliczamy.

    Chyba wszystkie, ale możesz podzielić.

    > U mnie wychodzi średnio 0,5 - 1  na rok przy przebiegu rocznym ok. 30
    > tys. km.

    To 20 w ciągu 40 lat życia od 18-tego.

  • 28. Data: 2020-07-04 23:40:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-02 12:10, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > tak wcześnie wstali. Spieszyło mi się na uczelnię, no i w efekcie
    > straciłem tylko więcej czasu, po przyjeździe brakowało mi już połowy

    Jestem wsruszony tłumaczeniem się

  • 29. Data: 2020-07-05 08:39:17
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-07-04 o 23:40 +0200, kk napisał:
    > Jestem wsruszony tłumaczeniem się

    Raczej nauka własna - "nie warto się spieszyć" :)

    Mateusz

  • 30. Data: 2020-07-06 13:04:55
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-07-05 08:39, Mateusz Viste wrote:

    > Raczej nauka własna - "nie warto się spieszyć" :)

    MZ złe wnioski wyciągasz ze swoich doświadczeń. Samochody wyłącznie po
    to są by się spieszyć. Inaczej byśmy koniami dalej jeździli.