  • 1. Data: 2020-06-24 10:27:14
    Temat: 3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    co za syf teraz robią.

    Nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 2. Data: 2020-06-24 10:39:46
    Temat: Re: 3 miesięczna mysz puszcza dwuklik
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.06.2020 o 10:27, PiteR pisze:

    > co za syf teraz robią.
    >
    > Nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

    Nie jest łatwo, nawet jak się ma lutownicę.
    Inny switch jest albo za szeroki, albo za
    wysoki, albo ma nóżki w innym miejscu.

  • 3. Data: 2020-06-24 10:52:26
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 24/06/2020 09:27, PiteR wrote:
    > co za syf teraz robią.
    >
    > Nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

    Oddać do reklamacji a nie płakać na grupach ;)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2020-06-24 11:00:11
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rcv48b$ecs$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > Oddać do reklamacji a nie płakać na grupach ;)

    Save the planet, wymień switch. Sklep zamówi u konusów
    nowe combo mysz plus klawa a stare kontenerem wyśle do Afryki.
    Lwy nie jedzą klawiatur.

    Trzeba coś pisać bo serwer zardzewieje.
    Daily vlogi. Moje routine. Rano zrobiłam kupę...

  • 5. Data: 2020-06-24 11:15:31
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 24/06/2020 10:00, PiteR wrote:
> [...]
    > Lwy nie jedzą klawiatur.
    >
    > Trzeba coś pisać bo serwer zardzewieje.
    > Daily vlogi. Moje routine. Rano zrobiłam kupę...

    Czy jesteś kolejnym Emeneluem Ciszewskim?
    Daj sobie spokój, k*wa.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 6. Data: 2020-06-24 11:22:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rcv5jk$f66$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > Czy jesteś kolejnym Emeneluem Ciszewskim?

    Tego się właśnie obawiam ;)

    Na szczęście niedługo już wracam do pracy.
    W domu można zwariować. Taki niegroźny test na sucho
    jak to może być na emeryturze ;)

  • 7. Data: 2020-06-24 11:30:44
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 24/06/2020 10:22, PiteR wrote:
    > in <news:rcv5jk$f66$1$pioruns@news.chmurka.net>

    > Tego się właśnie obawiam ;)
    >
    > Na szczęście niedługo już wracam do pracy.
    > W domu można zwariować. Taki niegroźny test na sucho
    > jak to może być na emeryturze ;)

    Emenuenel jest u mnie zbanowany to mam spokój ;)

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 8. Data: 2020-06-24 12:03:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.06.2020 o 11:30, pioruns pisze:

    > Emenuenel jest u mnie zbanowany to mam spokój ;)

    Ćwicz silną wolę, bo inaczej czarno widzę przed Tobą
    w dorosłym życiu, jeśli teraz widząc nagłówek Emanuela
    (czy jakoś tak), musisz od razu otworzyć wpis i koniecznie
    nań odpowiedzieć, bo inaczej masz niespokojne zmazy nocne
    z Emanuelem w roli głównej. I popracuj nad znakami
    przestankowymi, a nie tylko nad emotkami. A tu akurat możesz
    uczyć się od Emanuela, bo on - jak koń u ks. Chmielowskiego -
    jaki jest, każdy widzi, ale przynajmniej pisze jak Pan Bóg -
    czyli pan od polskiego - przykazał.

  • 9. Data: 2020-06-24 17:57:49
    Temat: Re: 3 miesięczna mysz puszcza dwuklik [ot]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:rcv6g4$fo8$1$pioruns@news.chmurka.net>
    user pioruns pisze tak:

    > Emenuenel jest u mnie zbanowany to mam spokój ;)

    Imho robisz duży błąd. To nikt inny jak nie on ostrzeże przed
    kataklizmem a Ty nie będziesz wiedział w porę.

    nou chyba, że ktoś zacytuje ;)

  • 10. Data: 2020-06-25 16:46:32
    Od: f...@g...com

    W dniu środa, 24 czerwca 2020 10:26:41 UTC+2 użytkownik PiteR napisał:

    > co za syf teraz robią.
    > nie mam lutownicy żeby zmienić switch.

    Kiedyś kilkakrotnie miałem identyczny problem. Pamiętam, że radykalnie
    pomagało przeczyszczenie styków AdwCleaner'em...