  • 1. Data: 2022-01-15 11:24:07
    Temat: 3500 zł mandatu za brawurowe wyprzedzanie
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Grubo, ale też 'zasłużył' sobie. Jak widać z kamerki też można dostać
    solidny mandat.

    https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/gostyn-o-w
    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278
    --
    Janusz

  • 2. Data: 2022-01-15 11:33:09
    Temat: Re: 3500 zł mandatu za brawurowe wyprzedzanie
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 11:24, Janusz pisze:
> [...]
    > solidny mandat.
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/gostyn-o-w
    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed

    Eee tam. Było kilka dyskusji i zdania są podzielone czyja wina - jeden
    rabin powie, że wyprzedzjącego drugi że skręcającego. No ale tu jest
    motocyklista - każdy rabin powie że zawsze wina motopojeba:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 3. Data: 2022-01-15 11:40:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 11:33, Shrek pisze:

> [...]
    > rabin powie, że wyprzedzjącego drugi że skręcającego. No ale tu jest
    > motocyklista - każdy rabin powie że zawsze wina motopojeba:P

    Tu bardziej chodzi o kumulację podwójna ciągła + przejście dla pieszych.
    zmotoryzowana piechota to taki bonus ewentualnie.

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2022-01-15 11:42:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sru7ca$eho$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > o-wlos-od-tragedii-3500-zl-mandatu

    oo to już Finanzierung będzie potrzebny :)

    Czy jest już oferta banków pt "miniratka podwójna ciągła"?

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 5. Data: 2022-01-15 11:44:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > solidny mandat.
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetpoznan/gostyn-o-w
    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed

    Nie grubo a w normie w sumie.
    Jest szansa, że wielu, którzy nie widzą w tym czegoś groźnego dopatrzy
    się jednak że zagrożenie jest wielkie...mandatem o wysokości wypłaty.

    Lepiej tak niż w ogóle. Ostatnio nawet fajnie się jeździ. Zaczynają
    zwalniać i nie wyprzedzają w terenie zabudowanym (mowa o
    międzymiastówkach) czy na podwójnej ciągłej. W mieście praktycznie bez
    zmian. Co fajne, jako pieszy, to dochodząc na spacerze z psem do pasów,
    mogę bezpieczniej przechodzić. Dotąd musiałem przebiegać.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 6. Data: 2022-01-15 11:45:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2022 o 11:40, Irokez pisze:

    > Tu bardziej chodzi o kumulację podwójna ciągła + przejście dla pieszych.

    Wiem - ale nawet w takich przypadkach były głosy że wina skrecajacego bo
    ma się "upewnić". O sąd najwyższy się opierało w końcu.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 7. Data: 2022-01-15 14:01:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 15.01.2022 11:45, Shrek wrote:

    > Wiem - ale nawet w takich przypadkach były głosy że wina skrecajacego bo
    > ma się "upewnić". O sąd najwyższy się opierało w końcu.
    Zdrowy rozsądek nakazuje się upewnić, ale niekoniecznie prawo, więc o
    winie motocyklisty raczej nie ma mowy. Art. 4 PoRD - ,,zasada
    ograniczonego zaufania" zgodnie z którą motocyklista miał prawo liczyć
    na to, że nikt w tym miejscu (przejście, ciągła, skrzyżowanie) nie
    będzie wyprzedzał.

  • 8. Data: 2022-01-15 14:04:44
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Zdrowy rozsądek nakazuje się upewnić, że kierowca samochodu zdąży wyhamować przed
    przejściem dla pieszych. to
    nie działa. Więc czy "zdrowy rozsądek" ma sens czy nie, zdecyduje sąd,
    nie zasady logiki

    ToMasz

  • 9. Data: 2022-01-15 14:06:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:61e2a5df$0$497$65785112@news.neostrada.pl>
    user LordBluzg(R) pisze tak:

    > Nie grubo a w normie w sumie.
    > Jest szansa, że wielu, którzy nie widzą w tym czegoś groźnego
    > dopatrzy się jednak że zagrożenie jest wielkie...mandatem o
    > wysokości wypłaty.

    ważne żeby bulili a jak nie to komornik zabierze samochód
    i wyeliminuje z ruchu.

    > Lepiej tak niż w ogóle. Ostatnio nawet fajnie się jeździ.
    > Zaczynają zwalniać i nie wyprzedzają w terenie zabudowanym (mowa o
    > międzymiastówkach) czy na podwójnej ciągłej.

    tak

    człowiek chce spokojnie kasę w Polsce wydać
    i nacieszyć się choć trochę.

    > W mieście praktycznie bez zmian. Co fajne, jako pieszy, to
    > dochodząc na spacerze z psem do pasów, mogę bezpieczniej
    > przechodzić. Dotąd musiałem przebiegać.

    Mój brat 68 lat bardzo sobie chwali. Ostrzegłem, żeby nie tracić
    czujności bo szybcy i bezpieczni nagle nie znikną.

  • 10. Data: 2022-01-15 15:22:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    los-od-tragedii-3500-zl-mandatu-za-brawurowe-wyprzed
    zanie-wideo/esj9e8d,79cfc278

    > Tu bardziej chodzi o kumulację podwójna ciągła + przejście dla pieszych.
    > zmotoryzowana piechota to taki bonus ewentualnie.

    Zapomniałeś o art 24 p7/3 :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>