  • 1. Data: 2009-10-30 11:38:39
    Temat: 350D vs 500D dla ISO800 i ISO1600
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Witam,

    czy roznica w szumach miedzy 350D i 500D dla wysokich ISO takich jak 800 i
    1600 jest wyraznie widoczna?

    Innymi slowy, czy fotki robione przy slabym swietle aparatem 500D beda
    wyraznie lepsze niz robione 350D?

    Dziekuje,

    Polon

  • 2. Data: 2009-10-30 11:57:09
    Temat: Re: 350D vs 500D dla ISO800 i ISO1600
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Polon napisał(a):
> [...]
    > 1600 jest wyraznie widoczna?
    >
    > Innymi slowy, czy fotki robione przy slabym swietle aparatem 500D beda

    Przeklikaj sobie tutaj przez wszystkie zakładki, osobno dla "screen"
    osobno dla "print":

    http://tiny.pl/hq3k5

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-10-30 13:45:32
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Przeklikaj sobie tutaj przez wszystkie zakładki, osobno dla "screen"
    > osobno dla "print":
    >
    > http://tiny.pl/hq3k5

    Dziekuje za linka, czy mi sie zdaje czy 350D dla ISO800 i ISO1600 bedzie
    robil lepsze fotki (bo wg. wykresu ma czulosc blizsza podanej przez
    producenta)?

    Polon

  • 4. Data: 2009-10-30 13:55:19
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Wychodzi na to, ze 350D ma lepsze parametry rowniez od 50D i porownywalne z
    1Ds III.

    Kurcze, zostaje przy 350D :)

    Polon

  • 5. Data: 2009-10-30 14:35:47
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wychodzi na to, ze 350D ma lepsze parametry rowniez od 50D i porownywalne
    > z 1Ds III.
    >
    > Kurcze, zostaje przy 350D :)
    >
    > Polon

    Nie przywiązuj się zanadto do tych wykresów. Przedstawiają tylko pewien
    aspekt rzeczywistości... ;)

    --
    Lol

  • 6. Data: 2009-11-03 08:24:12
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Polon napisał(a):

    > Dziekuje za linka, czy mi sie zdaje czy 350D dla ISO800 i ISO1600 bedzie
    > robil lepsze fotki (bo wg. wykresu ma czulosc blizsza podanej przez
    > producenta)?

    Oglądając w powiększeniu 100% (zakładka "screen") mniej szumi 350D (ma
    większe piksele), natomiast na odbitce (zakładka "print") lepiej jednak
    wypada 500D.

    --
    Mirek