  • 1. Data: 2015-11-07 17:14:35
    Temat: 40GB na xp + linux
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jak byście podzielili dysk 40GB na partcje na windows xp i slackware
    14.1? coby się zmieściło i jeszcze zostało 10G na dane?

  • 2. Data: 2015-11-07 20:02:49
    Temat: Re: 40GB na xp + linux
    Od: t...@g...com

    On Saturday, 7 November 2015 17:14:38 UTC+1, platformowe głupki wrote:
    > jak byście podzielili dysk 40GB na partcje na windows xp i slackware
    > 14.1? coby się zmieściło i jeszcze zostało 10G na dane?

    20GB + 10GB (8+2SWAP) + 10GB wolnego.

    --
    TZ

  • 3. Data: 2015-11-09 11:47:40
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    > jak byście podzielili dysk 40GB na partcje na windows xp i slackware
    > 14.1? coby się zmieściło i jeszcze zostało 10G na dane?

    Co rozumiesz poprzez termin "dane"?. Natomiast co do podziału dysku to
    właśnie na na takim obszarze gospodarowałem przez kilka lat. XP - 30GB,
    10 na Linuksa (9 - /, i 1gb - SWAP).

  • 4. Data: 2015-11-09 17:12:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    e tam, po zastanowieniu jednak kupię dysk 80 gb
    to do laptopa...

    ile zajmuje pełna instalka slackware 14.1?
    nie daje mi się odpalić grafika na win7
    więc wrócę do xp, jak podzielić taki dysk?