  • 41. Data: 2013-08-10 19:23:37
    Temat: Re: 6 najbardziej ciekawych/przydatnych ksiazek z programowania
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Po co ta dyskusja?

    A.L.

  • 42. Data: 2013-08-10 19:32:52
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Sat, 10 Aug 2013 12:23:37 -0500, A.L. wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Po co ta dyskusja?

    Całkiem dobre pytanie. Dlaczego jak ktoś zachowuje się jak ostatni
    buc to protestuję.

    W sumie nie muszę, mogę wyłączyć czytnik. Dzięki, naprawdę dobre
    pytanie.

    --
    Edek

  • 43. Data: 2013-08-10 21:47:02
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 10 Aug 2013 17:32:52 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

> [...]
    >buc to protestuję.
    >
    >W sumie nie muszę, mogę wyłączyć czytnik. Dzięki, naprawdę dobre

    Najpierw nazrekasz ze gosc w ogole cos pisze, potem z nim dyskutujesz.

    Otoz:

    1. Usenet to otwarte forum
    2, Grupa nie jest moderowana
    3. kazdy mzoe pisac co chce i nie mozna mu tego zabronic
    4. Jezeli nie podoba sie autor, to mozna go wsadzic do KF
    5. Jezeli nei podoba ci sie ze inni z nim dyskutuja, to mozesz
    zablokowac sobie watek albo tez ich wsadzic do KF

    Jeszcze raz: jezeli ktos zachowuje sie jak ostatni buc (wedle twojej
    opinii) to z nim nie dyskutuj i nie czytaj tego co pisze.

    Nei jestes ani wlascicielem usenetu, ani wlascicelem grupy, ani
    strozem moralnosci. WSZYSCY tutaj maja JEDNAKOWE prawa

    Chcialem ponadto zauwazyc ze facio byc moze pisze glupio (nie wiem, bo
    nei czytam) ale z fragmentow orientuje sie ze pisze NA TEMAT GRUPY.
    Gdyby pisal na temat motolotni, najnowszych fimow czy stron porno,
    byloby znacznei gorzej. Ale tez nie byloby metody zeby mu na to nei
    pozwolic.

    Proby moderowanai innych grup wypadly tak sobie i mam nadzieje ze sie
    nie powtorza.

    A.L.

  • 44. Data: 2013-08-10 22:33:25
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Saturday, August 10, 2013 2:26:37 AM UTC+2, Borneq wrote:
    > - "Wprowadzenie do kompresji danych" Drozdek
    >
    > Ciekawe, mam, choć przydała by się książka na temat dalszego etapu niż
    > wprowadzenie, ale nie była potrzebna bo się w to nie wgłębiałem

    Wg mnie to wystarczy. Jak ktoś chce wejść głębiej, to i tak musi sięgnąć
    po jakieś współczesne publikacje.

    Po polsku jest jeszcze całkiem niezła książka A.Przelaskowskiego
    "Kompresja danych" (http://www.btc.pl/index.php?ukey=product&productID=
    20068).

    > - "Podstawy modelowania krzywych i powierzchni" P.Kiciak
    >
    > A tu przypominają mi się studia Cad/Cam, opisane bardziej zaawansowanie na
    > wybrany temat niż wprowadzenie Jankowskiego ogólnie do grafiki

    To co podaje Jankowski, choć skrótowe, jest kompletne i całkiem jasne.
    Co więcej, opisuje powierzchnie Coonsa/Gordona, których u w książce
    P.Kiciaka nie ma.

    w.

  • 45. Data: 2013-08-11 11:17:14
    Od: Edek <e...@g...com>

    Szarym od mżawki świtem Sat, 10 Aug 2013 14:47:02 -0500, A.L. wyrzucił
    pustą ćwiartkę i oznajmił:

    > Nei jestes ani wlascicielem usenetu, ani wlascicelem grupy, ani
    > strozem moralnosci. WSZYSCY tutaj maja JEDNAKOWE prawa

    No właśnie nie wszyscy: kenobi jest jedynym, który wyzywa całą grupę,
    rozpierdala tematy o gadaniu do siebie nie wspominając.

    Mi przeszkadza, że ktoś mnie wyzywa non-stop i dlatego odpowiadam tym
    samym. Mam prawo?

    --
    Edek

  • 46. Data: 2013-08-11 12:13:38
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-08-11 11:17, Edek pisze:
> [...]
    > rozpierdala tematy o gadaniu do siebie nie wspominając.
    >
    > Mi przeszkadza, że ktoś mnie wyzywa non-stop i dlatego odpowiadam tym

    Masz. Ale reszta grupy uzna, że jesteś kumplem fira
    i razem z nim wylądujesz w końcu w KFach.

    Już wspominałem, osoba próbująca przegadać trolla jest dla
    grupy znacznie bardziej szkodliwa niż sam troll.

    Po pierwsze, nie karmić.
    Wyzywając go nie zwalczysz. JEdynie będzie chętniej
    przychodził na grupę, bo z nim gadasz.

    pzdr
    bartekltg

  • 47. Data: 2013-08-11 14:20:59
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    a ja nie wiem w ogóle co to jest za PO-technika, grupa dobrych zaatakowała
    złego fira... mając na uwadze odpowiedzi jakie ja dostaję na grupach to nie
    wiem kto tu jest po której stronie... może lepiej jakbyście się zamkneli niż
    tak odpowiadać... wnioskami tuska...

  • 48. Data: 2013-08-11 14:46:10
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 11 Aug 2013 14:20:59 +0200, Ministerstwo Propagandy napisał(a):

> [...]
    > wiem kto tu jest po której stronie... może lepiej jakbyście się zamkneli niż

    Zgaduje ze tusk cie w dziecinstwie wychedozyl. Sa specjalisci od takich
    spraw, ale z pewnoscia nie sa to grupy dyskusyjne.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 49. Data: 2013-08-11 14:57:36
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    jasne teraz moja kolej, bez mydła...

  • 50. Data: 2013-08-11 17:57:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 11 Aug 2013 09:17:14 +0000 (UTC), Edek
    <e...@g...com> wrote:

> [...]
    >rozpierdala tematy o gadaniu do siebie nie wspominając.
    >
    >Mi przeszkadza, że ktoś mnie wyzywa non-stop i dlatego odpowiadam tym

    Masz. Ale rownoczesnie lokujesz sie w tej samej kategorii co twoj
    adwersarz. Dla mnie, ktos dyskutujacy z trollem jest takim samym
    trollem. Nie ma roznicy

    A.L.