  • 1. Data: 2012-02-28 20:01:55
    Temat: A pochwalę się a co!!
    Od: Monster <a...@o...pl>

    A więc syn mi się dziś urodził,będzie następny czepiający się wszelkiego
    żelastwa:-)
    PS.
    Żona wie:-P
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 2. Data: 2012-02-28 20:06:21
    Temat: Re: A pochwalę się a co!!
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/28/2012 09:01 PM, Monster wrote:
    > A więc syn mi się dziś urodził,będzie następny czepiający się wszelkiego
    > żelastwa:-)

    Gratulacje! Czasem BMW nie sprzedawaj, będzie miał przy czym pogrzebać i
    nauczyć się mechaniki jak podrośnie.

    > PS.
    > Żona wie:-P

    I jak na to zareagowała?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-02-28 20:09:10
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-02-28 21:06, AZ pisze:

    > Gratulacje! Czasem BMW nie sprzedawaj, będzie miał przy czym pogrzebać i
    > nauczyć się mechaniki jak podrośnie.
    Córa już grzebie przy Dnieprze,podzielą się.

    > I jak na to zareagowała?

    też się cieszy

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2012-03-01 11:06:04
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-02-28 21:01:55 +0100, Monster <a...@o...pl> said:

    > A więc syn mi się dziś urodził,będzie następny czepiający się
    > wszelkiego żelastwa:-)

    Gratsy! Miał chłopak szczęście, omskło by mu się parę godzin i urodziny
    by obchodził co 4 lata ;-)

    de Fresz

  • 5. Data: 2012-03-01 16:46:41
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-03-01 12:06, de Fresz pisze:

    > Gratsy! Miał chłopak szczęście, omskło by mu się parę godzin i urodziny
    > by obchodził co 4 lata ;-)

    Dzięki,nic się nie omskło:-)

    --
    Tomek