  • 1. Data: 2013-03-29 07:31:39
    Temat: A takie coś widzieli?
    Od: a...@o...com.pl

    Używa ktoś takiego cuda.Ja bym nie ubrał ,ale ciekawi mnie jak się w tym lata.
    http://www.youtube.com/watch?v=Nr90WiBMPW4

    Thompson FZ1

  • 2. Data: 2013-03-29 08:54:35
    Temat: Re: A takie coś widzieli?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    a...@o...com.pl napisał(a):
    > Używa ktoś takiego cuda.Ja bym nie ubrał ,ale ciekawi mnie jak się w tym lata.
    http://www.youtube.com/watch?v=Nr90WiBMPW4

    Mialem takie scorpio kiedys. Fajna fura.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 3. Data: 2013-03-29 11:34:48
    Od: Akarm <A...@w...pl>

    W dniu 2013-03-29 07:31, a...@o...com.pl pisze:
    > Używa ktoś takiego cuda.

    Informujesz nas o tym i nie piszesz kto używa?

    > Ja bym nie ubrał

    Objaśnij jeszcze "czego" oraz "jak" byś nie ubrał.
    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 4. Data: 2013-03-29 12:15:37
    Od: t...@n...pl

    W dniu piątek, 29 marca 2013 07:31:39 UTC+1 użytkownik a...@o...com.pl napisał:
    > Używa ktoś takiego cuda.Ja bym nie ubrał ,ale ciekawi mnie jak się w tym lata.
    http://www.youtube.com/watch?v=Nr90WiBMPW4

    > Thompson FZ1

    No nie wiem,u mnie otwiera się link do obejrzenia kasku na youtubie .
    Skoro nie widzicie to coś technicznie nie zadziałało , Sorki

  • 5. Data: 2013-03-29 19:17:25
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik <t...@n...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > No nie wiem,u mnie otwiera się link do obejrzenia kasku na youtubie .
    > Skoro nie widzicie to coś technicznie nie zadziałało , Sorki

    Ja pierdole...

    --
    Grzybol