  • 1. Data: 2010-01-06 10:36:36
    Temat: AM2+ i AM3
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    Witam!

    Czy podstawki AM2+ i AM3 to pod wzgledem montazu radiatorow takie same
    podstawki?
    Pytam, poniewaz w specyfikacjach niektorych coolerow, ktore wyszly juz
    na pewno za czasow AM3 widnieje najwyzej AM2+.

    Dodatkowo, czy wiadomo jak dlugo AMD bedzie wspierac podstawke AM3?
    Sa plany nowej podstawki?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2010-01-06 11:56:58
    Temat: Re: AM2+ i AM3
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

> [...]
    > Pytam, poniewaz w specyfikacjach niektorych coolerow, ktore wyszly juz
    > na pewno za czasow AM3 widnieje najwyzej AM2+.

    To dokładnie to samo. W sklepach mogą ci mówić, że to co innego, ale nie
    ufaj im ;) Gdy ja kupowałem coolery na AM3, sprzedawcy twierdzili, że to co
    innego, mimo iż żaden z nich nie widział AM3 na oczy... AM2, AM2+, AM3 to te
    same coolery.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]