  • 1. Data: 2009-11-08 17:14:10
    Temat: AMD ATHLON II X4 620 opinie
    Od: "MAG" <g...@w...pl>

    Może ktoś ma procka z tytułu i podzieli się swoimi uwagami na jego temat
    tzn. wydajność, stabilność, może porównanie do innych procków.

  • 2. Data: 2009-11-08 20:38:00
    Temat: Re: AMD ATHLON II X4 620 opinie
    Od: quish <q...@i...pl>

    MAG pisze:
    > Może ktoś ma procka z tytułu i podzieli się swoimi uwagami na jego temat
    > tzn. wydajność, stabilność, może porównanie do innych procków.

    Osobiście nie mam,ale do paru zestawów go wsadzałem. Za tę cenę NICZEGO
    lepszego nie znajdziesz.
    Pozd4all

  • 3. Data: 2009-11-09 09:43:17
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "quish" napisał
    >Osobiście nie mam,ale do paru zestawów go wsadzałem. Za tę cenę NICZEGO
    >lepszego nie znajdziesz.
    W piątek zamówiłem dla siostry do zestawu za 345zł i planowałem kupić też sobie,
    a dzisiaj jest już za 360zł. Chyba za długo się zastanawiam, bo pamięci i płyta
    też już zdrożały - jestem już ponad 50zł do tyłu :-) Czy to już jakieś podwyżki
    świąteczne? Myślałem, że ceny będą spadać i mogę się spokojnie zastanowić
    jeszcze nad wyborem.

  • 4. Data: 2009-11-09 20:57:50
    Od: quish <q...@i...pl>

    gebi pisze:
> [...]
    > Czy to już jakieś podwyżki świąteczne? Myślałem, że ceny będą spadać i
    > mogę się spokojnie zastanowić jeszcze nad wyborem.
    w teorie czasowe za bardzo nie wierzę,ale najtańszy sprzęt przeważnie
    jest w sierpniu i na początku września. Teraz sezon świąteczny w pełni,
    więc będzie coraz drożej. Ja tego proca kupowałem nawet po 320...
    Pozdr4all