  • 1. Data: 2009-09-15 15:25:31
    Temat: Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
    Od: "zinek" <u...@o...pl>

    Witam jak najserdeczniej...
    mysle o tych nowszych wypustach i seriach.. warto kupic cos acera tak do 2k
    pln ?

    jak myslicie.?
    dzieki za oswiecenie :)
    pozdrawiam grupowiczow...

  • 2. Data: 2009-09-15 15:54:13
    Temat: Re: Acer poprawil juz jakosc lapkow ?
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "zinek" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam jak najserdeczniej...
    > mysle o tych nowszych wypustach i seriach.. warto kupic cos acera tak do
    > 2k pln ?

    W acerach zniechęca mnie 12-miesięczna gwarancja. Ciekawe czy to zmienili w
    końcu bo powinno być 2 lata. Z jakością to chyba nie liczyłbym na poprawę.
    Sprzęt ma czasową tendencję do równania w dół z jakością. Niestety
    niezależnie od producenta odkąd za projektowanie biorą się księgowi zamiast
    inżynierów.

  • 3. Data: 2009-09-15 15:59:03
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Witam jak najserdeczniej...
    > mysle o tych nowszych wypustach i seriach.. warto kupic cos acera tak do 2k
    > pln ?

    Ale jakość w sensie jakość wykonania, trwałość, odporność itp., czy
    jakość w sensie stosunek parametrów (CPU, pamięć, dysk itp.) do ceny?

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2009-09-15 18:02:51
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > poprawę. Sprzęt ma czasową tendencję do równania w dół z jakością.
    > Niestety niezależnie od producenta odkąd za projektowanie biorą się
    Dla użytkowników - osób fizycznych jest 2 lata gwarancji. 1 rok jest dla
    firm.

    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl

  • 5. Data: 2009-09-15 18:05:07
    Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Ale jakość w sensie jakość wykonania, trwałość, odporność itp., czy jakość
    > w sensie stosunek parametrów (CPU, pamięć, dysk itp.) do ceny?

> [...]

    Mam 3 miesiące AS7520G i jestem bardzo zadowolony. Program do odzyskiwania
    systemu ma lepszy niż przereklamowani inni dostawcy.

    --
    Jurek W
    j...@k...chip.pl

  • 6. Data: 2009-09-15 19:10:54
    Od: "ss1" <s...@p...fm>

    Moj Acer dziala juz prawie 5 lat. Mial 2 lata gwarancji. Nic szczegolnego
    sie nie dzialo - tylko troche sie wytarl...

  • 7. Data: 2009-09-15 19:14:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jurek W" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości grup
    > Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    Zdradź jak używasz laptopa. Cały czas podłączony do sieci i uruchamiany 5
    godzin na tydzień?

  • 8. Data: 2009-09-15 19:21:55
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Jurek W jest autorem poniższej notatki:

    > Mam 3 miesiące AS7520G i jestem bardzo zadowolony. Program do
    > odzyskiwania systemu ma lepszy niż przereklamowani inni dostawcy.

    i jest to najczęściej używana przez Ciebie funkcja? to ja wolę te
    przereklamowane, których nigdy nie musiałem użyć.

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 9. Data: 2009-09-15 21:45:11
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Szarlih wrote:
    > Jurek W jest autorem poniższej notatki:

    > i jest to najczęściej używana przez Ciebie funkcja? to ja wolę te
    > przereklamowane, których nigdy nie musiałem użyć.

    No skoro przez 3 miesiące juz przetestował odzyskiwanie systemu to musi być
    to wypasiony sprzet ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 10. Data: 2009-09-15 22:19:45
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Zdradź jak używasz laptopa. Cały czas podłączony do sieci i uruchamiany
    > 5 godzin na tydzień?

    Nie. Cały czas podłączony do sieci (zasilanie, UTP) i uruchomiony 24/7
    od ponad 2 lat. Z domu wynoszony przez ten czas <10 razy.