  • 1. Data: 2011-09-03 14:58:29
    Temat: Acer - serwis notebooków w okolicy Krakowa?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy firma Acer ma jakiś serwis/reprezentanta w okolicy Krakowa
    u którego mógłbym skorzystać z naprawy gwarancyjnej laptopa
    kupionego w USA?

    Zastanawiam się nad kupnem w USA laptopa dla kogoś w PL
    i mam tu fajną ofertę laptopa firmy Acer z i3, 4GB ram, 640hdd
    za $350 dolarów netto: http://www.frys.com/ads/page11 z okazji
    amerykańskiego święta pracy tzw. "Labor Day Sale"...

    Dla człowieka w Polsce ważne jest aby działała tam gwarancja
    a z tego co widzę na stronie Acera, ich "International Traveler
    Warranty" odsyła problemy z Polski do 1 serwisu i to w Czechach:
    http://www.acer.com/worldwide/support/itw_location.h
    tm
    Naprawdę nie ma nic w Polsce Acera?

    A tak w ogóle to warto za tą cenę (z podatkiem ~$380) kupić
    tego laptopa w USA czy ktoś w Polsce może mi sprzedać coś
    podobnego za tą samą cenę?

  • 2. Data: 2011-09-03 15:11:13
    Temat: Re: Acer - serwis notebooków w okolicy Krakowa?
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-09-03 16:58, Pszemol wrote:
    > Czy firma Acer ma jakiś serwis/reprezentanta w okolicy Krakowa
    > u którego mógłbym skorzystać z naprawy gwarancyjnej laptopa
    > kupionego w USA?

    Firma Acer Polska ma serwis w ... Czechach... wszelkie serwisy w PL
    (kiedys bylo kilka) zostaly zamkniete/zostaly wypowiedziane umowy.

    Nie wiem jakie warunki gwarancji obowiazuja dla notebookow kupionych
    poza EU - warto zweryfikowac na infolinii Acer.

  • 3. Data: 2011-09-03 15:23:25
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > za $350 dolarów netto: http://www.frys.com/ads/page11 z okazji
    > amerykańskiego święta pracy tzw. "Labor Day Sale"...

    Jaki to model, bo strona się nie otwiera?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 4. Data: 2011-09-03 15:59:48
    Od: Zachu <z@.zz.pl>

    W dniu 03-09-11 17:11, Rafał Łukawski pisze:

    > Firma Acer Polska ma serwis w ... Czechach... wszelkie serwisy w PL
    > (kiedys bylo kilka) zostaly zamkniete/zostaly wypowiedziane umowy.

    Konkretnie w Brnie.
    W Polsce mają otworzyć we Wrocławiu.

    --
    Zachu

  • 5. Data: 2011-09-03 18:26:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt M. Zarzecki"
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> wrote in message

    > Jaki to model, bo strona się nie otwiera?

    W sklepie mówią że to jest Aspire AS5745-6492.

    Tu znalazłem więcej danych na jego temat:
    http://www.acer.it/ac/en/US/content/model/LX.PTW02.0
    75

  • 6. Data: 2011-09-03 18:32:25
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Pszemol wrote:
    > A tak w ogóle to warto za tą cenę (z podatkiem ~$380) kupić
    > tego laptopa w USA czy ktoś w Polsce może mi sprzedać coś
    > podobnego za tą samą cenę?

    stronka sie nie otwiera, ale biorac pod uwage ze $380 to jakies
    1100, to po uwzglednieniu transportu do polski oraz vatu ktory z
    duzym prawdopodobienstwem zaplacisz nie ma sie co bawic skoro
    pierwszy z brzegu wiele sie nie rozni od podanych i3, 4GB, 640GB

    http://allegro.pl/i1795937821.html

  • 7. Data: 2011-09-03 18:53:25
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message

    > stronka sie nie otwiera, ale biorac pod uwage ze $380 to jakies
    > 1100, to po uwzglednieniu transportu do polski oraz vatu ktory z
    > duzym prawdopodobienstwem zaplacisz nie ma sie co bawic

    Jeśli dam go komuś kto leci do Polski do samolotu to nie zapłacę
    ani za wysyłkę ani za VAT.

    > skoro pierwszy z brzegu wiele sie nie rozni od podanych
    > i3, 4GB, 640GB
    >
    > http://allegro.pl/i1795937821.html

    Dzięki za odzew i wyszukanie podobnej oferty...

    Różnice jakie rzucają się w oczy między tym co Ty znalazłeś
    a tym na którego ja patrzę to mamy 1340zł a nie 1100zł,
    mamy dysk 320GB a nie 640GB i mamy 3G pamięci a nie 4
    i ciut wolniejszą wersję procesora i3 (2.40GHz a nie 2.53GHz).

    No i z tego co pisze na stronie Allegro - ten laptop nie ma
    systemu operacyjnego w tej cenie... I to przekreśla sprawę bo
    człowiek któremu to kupuję sam sobie systemu nie zainstaluje.

    Plusem oferty jaką Ty znalazłeś to 24 miesięczna gwarancja
    w Polsce zamiast "International Travel Warranty" u mnie.

    Nie wiem co jeszcze wynika też z różnicy serii Aspire a Travel
    Mate - który jest lepszy - nie orientuję się w seriach Acera...

    Ile kosztuje w Polsce jakiś Aspire z dyskiem 640GB i 4G ramu?

  • 8. Data: 2011-09-03 19:38:32
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > Mate - który jest lepszy - nie orientuję się w seriach Acera...
    >
    > Ile kosztuje w Polsce jakiś Aspire z dyskiem 640GB i 4G ramu?

    Skąpca wyłączyli?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all