  • 1. Data: 2013-07-19 16:00:58
    Temat: Agile i nonsens
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Ze wzgledu na porazajacy poziom nonsensu generowanego w watku o agile
    zablokowalem sobie ten watek i nie mam zamiaru brac udzialu w dalszej
    dyskusji na ten temat

    A.L.

  • 2. Data: 2013-07-23 10:46:50
    Temat: Re: Agile i nonsens
    Od: Mateusz Łoskot <m...@l...net>

    On 19/07/2013 15:00, A.L. wrote:
    > Ze wzgledu na porazajacy poziom nonsensu generowanego w watku o agile
    > zablokowalem sobie ten watek i nie mam zamiaru brac udzialu w dalszej
    > dyskusji na ten temat

    Zaproponuj proszę kontr-temat.
    Sprowokowałem wątek o Agile, chcąc się czegoś nowego dowiedzieć,
    więc chętnie poznam alternatywne rozwiązania.

    Pozdrawiam,
    --
    Mateusz Loskot, http://mateusz.loskot.net
    Charter Member of OSGeo, http://osgeo.org

  • 3. Data: 2013-07-23 10:59:39
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2013-07-19 16:00, A.L. pisze:
    > Ze wzgledu na porazajacy poziom nonsensu generowanego w watku o agile
    > zablokowalem sobie ten watek i nie mam zamiaru brac udzialu w dalszej
    > dyskusji na ten temat
    >
    > A.L.

    MSPANC

    Trzeba to było w CNN puścić, przecież świat bez tej informacji będzie
    uboższy.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 4. Data: 2013-07-23 11:11:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Mateusz Łoskot" <m...@l...net> napisał w wiadomości

    > Zaproponuj proszę kontr-temat.
    > Sprowokowałem wątek o Agile, chcąc się czegoś nowego dowiedzieć,
    > więc chętnie poznam alternatywne rozwiązania.

    Buehehehehehe. Widze, ze sie przejales.

  • 5. Data: 2013-07-24 10:04:02
    Od: Mateusz Łoskot <m...@l...net>

    On 23/07/2013 10:11, Ghost wrote:

    > Użytkownik "Mateusz Łoskot" <m...@l...net> napisał w wiadomości

    > Buehehehehehe. Widze, ze sie przejales.

    Nie.

    Jest to mój standardowy tok postępowania względem wielu
    krytycznych opinii wyrażanych przez A.L.

    Pozdrawiam,

  • 6. Data: 2013-07-24 10:17:52
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek O" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > MSPANC
    >
    > Trzeba to było w CNN puścić, przecież świat bez tej informacji będzie
    > uboższy.

    Trzeba. Wszak "odejscie" lokomotywy wszelakiego postepu z dyskusji oznacza
    jej dalsza bezcelowosc.