  • 1. Data: 2020-10-14 16:51:44
    Temat: Aku 18650 "fuel bar", który ma + i - po jednej stronie.
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Mam latarkę ze specyficznym akumulatorem, który ma plus i minus po
    jednej stronie (plus w środku, minus dookoła).
    Latarka ma styki po jednej stronie. Tak wygląda:
    https://mactronic.pl/pl/akumulator-do-latarki-vizo-r
    c-sniper
    Wymiarowo, jest to ok. 4 mm dłuższe i 0,5 mm grubsze od zwykłego 18650.
    Czy istnieje przejściówka, która dopasowałaby zwykły aku 18650 do mojej
    latarki? Mógłbym wtedy ładować akumulatory zwykłą ładowarką i mieć
    zawsze zapas.
    Jacek

  • 2. Data: 2020-10-14 19:22:34
    Temat: Re: Aku 18650 "fuel bar", który ma + i - po jednej stronie.
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2020 o 16:51, Jacek pisze:
> [...]
    > Czy istnieje przejściówka, która dopasowałaby zwykły aku 18650 do mojej
    > latarki? Mógłbym wtedy ładować akumulatory zwykłą ładowarką i mieć

    A jaki problem polutować dwie podkładki miedziane z kawałkiem
    blaszki/przewodu i okleić taśmą?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 3. Data: 2020-10-14 19:33:35
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 14.10.2020 o 19:22, LordBluzg(R) pisze:
    > A jaki problem polutować dwie podkładki miedziane z kawałkiem
    > blaszki/przewodu i okleić taśmą?
    Jakbym miał adapter, do którego włożę zwykły 18650, to mógłbym go
    ładować w zwykłej ładowarce. Taki poklejony muszę ładować w latarce, co
    mi średnio pasuje. Poza tym taki oklejany taśmą będzie wyglądał
    superprofesjonalnie ;-)
    Jacek

  • 4. Data: 2020-10-14 20:02:12
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.10.2020 o 19:33, Jacek pisze:
> [...]
    > ładować w zwykłej ładowarce. Taki poklejony muszę ładować w latarce, co
    > mi średnio pasuje. Poza tym taki oklejany taśmą będzie wyglądał

    Nocusz:)...możesz też zrobić taki adapter z rurki miedzianej z
    kapselkiem :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 5. Data: 2020-10-14 20:22:39
    Od: Waldek <m...@a...nie.dam>

    W dniu 2020-10-14 o 19:33, Jacek pisze:
> [...]
    > ładować w zwykłej ładowarce. Taki poklejony muszę ładować w latarce, co
    > mi średnio pasuje. Poza tym taki oklejany taśmą będzie wyglądał

    Jest taki wybór porządnych latarek na klasyczny 18650
    że nawet bym sobie głowy nie zawracał jakimiś adapterami
    - pomijam że cena tego aku 2600 mAh co w linku lekko abstrakcyjna ;)

    Pozdro