eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Ale jaja - ktoś notorycznie przesyła zgłoszenia do Google, że kawałki Trasy Kaszubskiej/Obwodnicy Trójmiasta są nieprzejezdne

  • 1. Data: 2023-01-19 11:03:07
    Temat: Ale jaja - ktoś notorycznie przesyła zgłoszenia do Google, że kawałki Trasy Kaszubskiej/Obwodnicy Trójmiasta są nieprzejezdne
    Od: "T." <k...@i...pl>

    I co ciekawe - operatorzy GM wprowadzają to do map, a nawigacja u
    kierowców szaleje. To już czwarty dzień takich przepychanek. Ktoś sobie
    robi jaja, bo pewnie mieszka w okolicy i nie chce mieć samochodów pod
    domem. Metoda prosta i w wielu przypadkach - skuteczna.

    https://www.google.pl/maps/place/Wielki+Kack,+Gdynia
    /@54.4699645,18.474007,651m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s
    0x46fda055301e9697:0x3327466aa1187822!8m2!3d54.46591
    58!4d18.4925269!5m1!1e1

    T.

  • 2. Data: 2023-01-20 18:03:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 19 Jan 2023 11:03:07 +0100, T. wrote:
> [...]
    /@54.4699645,18.474007,651m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s
    0x46fda055301e9697:0x3327466aa1187822!8m2!3d54.46591

    Hm, jest to tez metoda na szybki dojazd :-)

    J.

  • 3. Data: 2023-01-20 18:26:13
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-20 o 18:03, J.F pisze:
    > Hm, jest to tez metoda na szybki dojazd

    A to błędne zgłoszenie nie dyskwalifikują zgłaszającego?

  • 4. Data: 2023-01-20 18:57:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Jan 2023 18:26:13 +0100, _Master_ wrote:

    > A to błędne zgłoszenie nie dyskwalifikują zgłaszającego?

    A skad wiadomo, ze bledne ? :-)

    J.

  • 5. Data: 2023-01-20 19:03:23
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2023-01-20 o 18:57, J.F pisze:
    > A skad wiadomo, ze bledne ? ?

    Ło matko

    jak taki jeden ciągle mówi TAK a trzech innych NIE to chyba nie trzeba
    sztucznej inteligencji aby go zbanować.

    zresztą to natychmiast widać że jednak komórki tamtędy się poruszają.

    taki mały ruch że dzieje się to z duzym opóźnieniem?

  • 6. Data: 2023-01-20 19:27:23
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-01-2023 o 18:03, J.F pisze:
> [...]

    Nie nawigacja u kierowców, tylko gówniane Google Maps.

    Normalne mapy nie mają tego typu kwiatków:
    https://mydrive.tomtom.com/pl_pl/#mode=viewport+view
    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3

  • 7. Data: 2023-01-20 19:30:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Jan 2023 19:27:23 +0100, Cavallino wrote:

    > Nie nawigacja u kierowców, tylko gówniane Google Maps.
    >
    > Normalne mapy nie mają tego typu kwiatków:
    > https://mydrive.tomtom.com/pl_pl/#mode=viewport+view
    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3

    Tzn co - nie mozna im wprowadzac poprawek/korkow i wypadkow,
    czy weryfikują i wprowadzaja do mapy po miesiącu ?

    J.

  • 8. Data: 2023-01-20 19:37:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Jan 2023 19:03:23 +0100, _Master_ wrote:

    > Ło matko
    >
    > jak taki jeden ciągle mówi TAK a trzech innych NIE to chyba nie trzeba
    > sztucznej inteligencji aby go zbanować.

    Ale ktos mowi, ze NIE?
    W ogole da sie tak w GM powiedziec NIE?

    > zresztą to natychmiast widać że jednak komórki tamtędy się poruszają.

    Owszem, to widac od razu.
    Ale moze to ludzie w tramwaju? :-)

    Jeszcze jest np ciekawy przypadek pod wroclawiem, i zdaje sie w wielu
    miejscach w Warszawie - przy duzym korku na zjezdzie korek jest juz na
    autostradzie.
    Polowa samochodow stoi (na prawym pasie), polowa jedzie szybko - bo
    lewym pasem.
    I co ma google pomyslec?

    > taki mały ruch że dzieje się to z duzym opóźnieniem?

    A to swoją drogą, ze drogowe sytuacje maja swoją bezwładnosc.

    Wypadek bedzie, na poczatku moze da sie cos ominąc, ale z powodu
    utrudnienia bedzie korek rósł, przyjedzie policja, zastopuje
    calkowicie, to wszystko trwa, i nie tak latwo ustalic
    ze "jedz inna droga, bo tam korek na 2h".

    J.

  • 9. Data: 2023-01-20 20:58:59
    Od: K <...@w...pl>

    On 20/01/2023 18:27, Cavallino wrote:

    > Nie nawigacja u kierowców, tylko gówniane Google Maps.
    >
    > Normalne mapy nie mają tego typu kwiatków:
    > https://mydrive.tomtom.com/pl_pl/#mode=viewport+view
    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3

    To zes dojebal do pieca TomTomem, ktory kazda jedna trase wytycza przez
    droge, ktora zostala wybudowana do polowy i jest zamknieta. Z Hamburga
    do Calais ostatnio pokazywal korki i twierdzil, ze czas przejazdu to
    11h. Wszystkie nawigacje maja lepsze i gorsze momenty.

  • 10. Data: 2023-01-21 05:27:32
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 20-01-2023 o 19:30, J.F pisze:

    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3

    > Tzn co - nie mozna im wprowadzac poprawek/korkow i wypadkow,

    Nie wiem, ja nie mogę.
    Ale może urządzenia TomTom mogą, nie mam takiego, więc nie sprawdzę.

    > czy weryfikują

    Być może na tym knyf polega, że mają lepszą weryfikację zgłoszeń niż w GM.

    W Yanosiku też widzę więcej alarmów fałszywych niż prawdziwych, więc też
    im weryfikacja leży.