eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Ale jaja - ktoś notorycznie przesyła zgłoszenia do Google, że kawałki Trasy Kaszubskiej/Obwodnicy Trójmiasta są nieprzejezdne

  • 11. Data: 2023-01-21 17:13:28
    Temat: Re: Ale jaja - ktoś notorycznie przesyła zgłoszenia do Google, że kawałki Trasy Kaszubskiej/Obwodnicy Trójmiasta są nieprzejezdne
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dokładnie to myślałem wczoraj spóźniając się przez GM, gdy pasem z prawej
    napierdalały taksówki, myjki w elektrykach i autobusy.

    -----

  • 12. Data: 2023-01-23 13:59:57
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 20.01.2023 o 19:30, J.F pisze:
> [...]
    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3
    > Tzn co - nie mozna im wprowadzac poprawek/korkow i wypadkow,

    Nie, do informacji bieżącej tylko własne źródła.
    Poprawki do map można zgłaszać, ale są wprowadzane po weryfikacji:

    http://www.tomtom.com/mapshare/tools/?Lid=9#

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2023-01-23 14:02:47
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 20.01.2023 o 20:58, K pisze:
    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3

    > To zes dojebal do pieca TomTomem, ktory kazda jedna trase wytycza przez
    > droge, ktora zostala wybudowana do polowy i jest zamknieta. Z Hamburga
    > do Calais ostatnio pokazywal korki i twierdzil, ze czas przejazdu to
    > 11h. Wszystkie nawigacje maja lepsze i gorsze momenty.

    Najlepsza nawigacja a przede wszystkim najlepszy traffic.
    Ma gorsze momenty i owszem, głównie z aktualizacjami i to w obie strony,
    ale to promil ogółu.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 14. Data: 2023-01-23 14:16:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 23 Jan 2023 13:59:57 +0100, Mirek Ptak wrote:
    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3

    > Nie, do informacji bieżącej tylko własne źródła.
    > Poprawki do map można zgłaszać, ale są wprowadzane po weryfikacji:
    >
    > http://www.tomtom.com/mapshare/tools/?Lid=9#

    No to wiesz - ma to zady i walety.

    Ze tak wspomne rok ~2010 - AOW na ukonczeniu, w googlu na zdjeciach
    juz widac jak wykopy szly, a drogi nie ma.
    Otwierali po kawałku, a w googlu nadal nie ma.

    Widac pod naciskiem Polakow w koncu wprowadzili do mapy, ale zabraklo
    im jakiegos metra i nawigacja starannie omijala.
    Z rok trwalo, zanim doprowadzili do dzialania.

    Inny przyklad z miasta - drogowcy sie rozstawili i polowa waznego
    skrzyzowania nieprzejezdna. Trwalo to ... nawet nie wiem ile,
    ale powiedzmy tydzien.

    To ile im zajmie wprowadzanie, a ile wycofywanie?

    Przy czym GD(dkia) ma jakis plik z utrudnieniami planowymi, i
    mozna importowac, drogi wojewodzkie tez maja, ale gdzie indziej
    i chyba kazda z osobna, drogi gminne i wiejskie to juz koszmarek.

    Ale to planowe - a nieplanowe?

    J.

  • 15. Data: 2023-01-23 14:24:00
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 23.01.2023 o 14:16, J.F pisze:
    > Inny przyklad z miasta - drogowcy sie rozstawili i polowa waznego
    > skrzyzowania nieprzejezdna. Trwalo to ... nawet nie wiem ile,
    > ale powiedzmy tydzien.
    >
    > To ile im zajmie wprowadzanie, a ile wycofywanie?

    TT? Chwilę. Jeśli są dane to zamkniecie/otwarcie idzie przez sieć na
    bieżąco. Gorzej jeśli brakuje jakiegoś kawałka. Update map są ciągle co
    3 miesiące choć gdzieś widziałem plany wprowadzeniu poprawek nieomal live.

    Pozdrawiam - Mirek

  • 16. Data: 2023-01-23 14:40:31
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    port=54.47066,18.47531,15.89,0,-0+ver=3

    > No to wiesz - ma to zady i walety.
    >
    > Ze tak wspomne rok ~2010 - AOW na ukonczeniu, w googlu na zdjeciach
    > juz widac jak wykopy szly, a drogi nie ma.

    Zgadza się, całej S5 między Bydgoszczą a Grudziądzem im w ten sposób w
    grudniu brakowało....

    > Inny przyklad z miasta - drogowcy sie rozstawili i polowa waznego
    > skrzyzowania nieprzejezdna.

    Zamknięcia dróg to zupełnie inny temat niż ich brak.
    W TT są wprowadzane i zdejmowane na bieżąco.
    Here potrafiło mieć zamknięty wiadukt nad torami nawet rok po jego
    przywróceniu do ruchu (może nadal ma, bo Kia zmieniła szybciej dostawcę
    map niż Here wprowadziło poprawki).

    > Ale to planowe - a nieplanowe?

    Rzadko widzę na TT coś niezgodnego z prawdą.
    Najgorzej jest właśnie z otwieraniem zupełnie nowych dróg.
    Zwłaszcza że poślizg w aktualizacjach wprowadza też producent samochodu,
    w Igo pewnie byłoby szybciej.
    Ale reszta (zamknięcia i korki) idzie funkcją Live, czyli na bieżąco.