  • 1. Data: 2022-03-25 09:35:45
    Temat: Alior Mobile - przymierzam się do instalacji
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Przymierzam się (trochę jak pies do jeża po komentarzach w Google Play)
    do instalacji Alior Mobile.
    Jakie macie doświadczenia z tą aplikacją? Aż tylu użytkowników to łosie
    czy faktycznie są takie problemy jak tam opisują?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.ali
    orbank.aib&hl=pl&gl=US

    Głównie byłoby mi to potrzebne do sprawdzania historii rachunku oraz
    salda i wysłania sporadycznie jakiegoś przelewu dla odbiorcy
    niezaufanego (jakaś awaryjna nietypowa sytuacja) Sprawy regularne i
    zaplanowane robię przez Alior Online.

    W telefonie jest czytnik linii papilarnych i jeśli to działa dobrze z
    Alior Mobile to chciałbym z tego skorzystać (z blokadą telefonu działa
    bardzo dobrze) Ale nie upieram się przy tym. Jakieś doświadczenia w tej
    kwestii?

    --
    t0maszek

  • 2. Data: 2022-03-25 10:15:32
    Temat: Re: Alior Mobile - przymierzam się do instalacji
    Od: ALEX MR <k...@s...us>

    W dniu 25.03.2022 o 09:35, Tomaszek pisze:
    > Przymierzam się (trochę jak pies do jeża po komentarzach w Google Play)
    > do instalacji Alior Mobile.
    > Jakie macie doświadczenia z tą aplikacją?

    Ponad rok używania.

    > Aż tylu użytkowników to łosie
    > czy faktycznie są takie problemy jak tam opisują?

    Raczej 1.

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.ali
    orbank.aib&hl=pl&gl=US

    > Głównie byłoby mi to potrzebne do sprawdzania historii rachunku oraz
    > salda

    W zupełności wystarczy. Dodatkowo może służyć do autoryzowania
    płatności/przelewów. Obsługuje BLIKa.

    > i wysłania sporadycznie jakiegoś przelewu dla odbiorcy
    > niezaufanego (jakaś awaryjna nietypowa sytuacja) Sprawy regularne i
    > zaplanowane robię przez Alior Online.

    Jak Cię kręci męczenie się na 6,x-calowym ekranie ;-)

    > W telefonie jest czytnik linii papilarnych i jeśli to działa dobrze z
    > Alior Mobile to chciałbym z tego skorzystać (z blokadą telefonu działa
    > bardzo dobrze)

    Działa dobrze.

    --
    ALEX MR
    "Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę

  • 3. Data: 2022-03-25 16:56:35
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 mar 2022 o 09:35, Tomaszek pisze:

    > czy faktycznie są takie problemy jak tam opisują?

    Używam od ~kwartału w dwóch osobach -- SOA#1.

    Zbliżeniowe BLIKowanie zwraca 1% także przy płaceniu via net.
    D0 100pln ok -- powyżej może potrzebny jest dostęp do netu?...
    (parę razy nie mogłem zapłacić naraz więcej niż 100 pln i nie
    poznałem przyczyny)

    Ogólnie zbliżeniowe BLIKowanie bardzo jest wygodne.
    [do domofonu dali plastiki -- może dałoby się drzwi
    otwierać telefonem? może i samochodowy szlaban?...]

    -=-

    BTW -- androidowa aplikacja CitiBH jest porażką...

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 4. Data: 2022-03-25 17:02:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 25 mar 2022 o 16:56, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > Zbliżeniowe BLIKowanie zwraca 1% także przy płaceniu via net.
    > D0 100pln ok -- powyżej może potrzebny jest dostęp do netu?...

    Kłopoty miałem w murowanym (i akurat nie miałem netu, co jest
    u mnie rzadkością od lat dzięki Play) sklepie, nie w netowym.

    --
    '_._ _,-'""`-._ ._. .-.

  • 5. Data: 2022-03-28 16:20:54
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2022-03-25 o 10:15, ALEX MR pisze:

    > Ponad rok używania.

    I to jest jakaś opinia:)

    > Raczej 1.

    Aż tylu... no ładnie:(

    > Jak Cię kręci męczenie się na 6,x-calowym ekranie ;-)

    Nie kręci mnie, ale czasami to konieczność.

    > Działa dobrze.

    No to gitara.

    --
    t0maszek

  • 6. Data: 2022-03-28 16:22:05
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    > Używam od ~kwartału w dwóch osobach -- SOA#1.

    Na Twoją opinię też liczyłem mocno:) Zdaje się, że bawisz się wieloma
    bankowościami i zapewne masz rozeznanie.

    --
    t0maszek