  • 1. Data: 2009-06-28 21:25:11
    Temat: Amerykanskie Shoei
    Od: "smoq" <p...@p...fm>

    Ciagle szukam i sie zastanawiam nad nowym kaskiem. Na allegro znalazlem
    wersje US kasku XR1000 w bardzo rozsadnej cenie. Amerykanskie shoei-e sa bez
    pinlocka. Sprzedawca napisal mi ze pinlock nie przeszedl u nich homologacji.
    Tak naprawde uzywanie pinloka jest dosc niewygodne, czesto sie robi szpara
    miedzy nim a wlasciwa szybka, wiec calkiem niezle byloby miec szybke pokryta
    warstwa antifog. Nie wyobrazam sobie kasku klasy XR1000 ktory by parowal,
    wiec moze w amerykanskiej wersji szybka jest pokryta antifogiem? Ktos wie?

    --
    pzdr smoq

    4194 (20090628) __________

  • 2. Data: 2009-06-28 21:59:28
    Temat: Re: Amerykanskie Shoei
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-06-28 23:25:11 +0200, "smoq" <p...@p...fm> said:

    > Nie wyobrazam sobie kasku klasy XR1000 ktory by parowal, wiec moze w
    > amerykanskiej wersji szybka jest pokryta antifogiem? Ktos wie?

    AFAIK nie jest. Można zrobić sobie apgrejd, wywiercić 2 otworki i
    zamontować pinlocka, a można po prostu kupić europejską szybę.
    Aha i przy hamerykanckim kasku się możesz zdziwić - mają trochę inne
    środki (inny model głowy). No i skorupa też jest inna, ale za to
    lżejsza o całe 50 g.
    No i ja u siebie nie zauważyłem robienia się szpary pomiędzy
    antifogiem, a szybą.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-06-29 20:26:16
    Od: WojtekW <w...@o...pl>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > o całe 50 g.
    > No i ja u siebie nie zauważyłem robienia się szpary pomiędzy antifogiem,

    Potwierdzam podwójnie:
    - oryginalny pinlokowy antyfog pasuje i nic nie odstaje,
    - można samemu zrobić otworki i też jest malina.

    --
    pozdrawiam
    Wojtek

  • 4. Data: 2009-06-30 18:31:17
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    de Fresz wrote:
    [---]
    > Aha i przy hamerykanckim kasku się możesz zdziwić - mają trochę inne
    > środki (inny model głowy). No i skorupa też jest inna, ale za to lżejsza o
    > całe 50 g.
    [---]

    Pomajdralo Ci sie. Srodki kaskow sa takie same jak europejskie (japonskie sa
    inne).
    A skorupa europejska jest LZEJSZA od SNELL-owej (Jap i USA).

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.

  • 5. Data: 2009-07-08 00:44:14
    Od: Ktoś Nazwiskowiec <w...@g...com>

    > Pomajdralo Ci sie. Srodki kaskow sa takie same jak europejskie (japonskie sa
    > inne).
    > A skorupa europejska jest LZEJSZA od SNELL-owej (Jap i USA).

    Wazylem wersje amerykanska RF1000 i wersje europejska XR1000 na wadze
    kuchennej - ich waga jest calkowicie identyczna.
    Nie wiem skad bierze sie ciagle powtarzanie glupot, ze amerykanskie
    wersje sa ciezsze, albo i lzejsze od europejskich, projektowane na
    inne twarze, itp. - to chyba jakas propaganda sprzedawcow, bo roznic
    poza atestami i minimalnie w wyposazeniu miedzy nimi nie ma.

    Krokiet

  • 6. Data: 2009-07-08 07:55:09
    Od: gonzik <b...@y...com>

    On 28 Cze, 23:59, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > No i ja u siebie nie zauważyłem robienia się szpary pomiędzy
    > antifogiem, a szybą.

    Mam dwie szybki jedna "czysta" druga przeciemniana (z niedawno
    zalozolnym pinlockiem). "Czysta" uzywam czesciej i w ostatnich ulewach
    zauwazylem szpare.

    Podejrzewam ze sa na to dwa powody:
    - poniewaz prawie niesciagalem pinlocka i ten plastik sie legko
    odksztalcil;
    - dawno nie mylem szybki i pinlock'a i sie nie kleil jeden drugiego.

    Po wykonaniu obydwu czynnosci tak jakby szparka zanikla przynajmniej
    sie zmniejszyla. Ale znowu stety nie trafilem w zadna ulewe wiec 100%
    przekonany nie jestem czy pomoglo.

    Moze byc tez tak ze pinlock ma swoja zywotnosc. A moze byc tez tak ze
    trafilem na felerny exemplarz.

    Pozdrav.
    Gonzik.

  • 7. Data: 2009-07-13 14:00:57
    Od: "Tadek / Motostore" <t...@N...pl>

    Ktos Nazwiskowiec wrote:

    > Wazylem wersje amerykanska RF1000 i wersje europejska XR1000 na wadze
    > kuchennej - ich waga jest calkowicie identyczna.

    Takie same rozmiary? Bo jest tez roznica wagowa pomiedzy rozmiarami. Z
    grubsza rzecz biorac S, M powinny wazyc tyle samo, L jest ciezsza o ok. 50g,
    XL o ok 70-80g.

> [...]
    > inne twarze, itp. - to chyba jakas propaganda sprzedawcow, bo roznic
    > poza atestami i minimalnie w wyposazeniu miedzy nimi nie ma.

    Te "glupoty" to oficjalna informacja producenta. Wersja SNELL'owa powinna
    byc ciezsza o ok 50g, ja jednak nigdy nie robilem osobiscie porownan (nawet
    na wadze kuchennej). A srodki w wersji japonskiej naprawde sa inne - to
    osobiscie sprawdzalem (zreszta De Fresh byl swiadkiem i wspoltesterem).

    --
    Pzdr,
    Tadek / Motostore.