  • 1. Data: 2010-05-25 07:09:47
    Temat: Analogowy licznik - zamiana mil na kilometry
    Od: AZ <a...@g...com>

    Witam,

    tak mnie naszlo bo juz jestem znudzony przeliczaniem jednostek anglosaskich
    na normalne... Orientuje sie ktos moze czy jest w ogole mozliwosc zrobienia
    tego w liczniku analogowym? Pewnie tarcze mozna by wykonac w jakiejs firmie
    ktora sie tym zajmuje - z wyskalowaniem nie bylo by problemu bo tarcza ma
    podwojna skale. Ktos wie moze czym sie rozni sam mechanizm zliczajacy
    przebieg w takim liczniku normalnych i na angolskim? Licznik jest pedzony
    z przedniego kola.

    Kawasaki podziekowalem - cena modulu predkosciomierza 1592 PLN.

    Dzieki.
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-05-25 07:27:33
    Temat: Re: Analogowy licznik - zamiana mil na kilometry
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-25, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Skoro ma podwojna skale to w czym problem i po co wymieniac tarcze?

    Ano w tym ze jest niebieska (glowna jest biala) i w dzien jest to ciezko
    odczytac nie zagapiajac sie w licznik a w nocy to juz w ogole.

    > przekladnia napedzajaca. Teoretycznie mozna przelozyc caly bebenek z
    > napedem z kontynentalnego licznika i powinien dzialac.

    Ale cala przekladnia sie rozni czy np dwa koleczka zebate? Ktos mial
    na stole dwa liczniki tego samego modelu angolski/juesej i normalny?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-05-25 07:36:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-25 09:09, AZ pisze:
> [...]

    przekladnia napedzajaca. Teoretycznie mozna przelozyc caly bebenek z
    napedem z kontynentalnego licznika i powinien dzialac.

    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2010-05-25 07:39:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-05-25 09:27, AZ pisze:

> [...]
    >>
    > Ale cala przekladnia sie rozni czy np dwa koleczka zebate? Ktos mial
    > na stole dwa liczniki tego samego modelu angolski/juesej i normalny?

    http://cgi.ebay.de/Cockpitarmaturen-komplett-Kawasak
    i-ZZR-1200-/300427625504

  • 5. Data: 2010-05-25 08:41:08
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-25 09:09:47 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Pewnie tarcze mozna by wykonac w jakiejs firmie
    > ktora sie tym zajmuje - z wyskalowaniem nie bylo by problemu bo tarcza ma
    > podwojna skale.

    I to będzie najtańsze i najprostsze wyjście.

    de Fresz

  • 6. Data: 2010-05-25 10:09:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-25, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

    > A nie mozesz po prostu wymienic tarczy predkosciomierza? Wydaje mi sie, ze
    > to najprostsze rowiazanie.

    No wlasnie tak chce zrobic, dodatkowo myslalem czy cos da sie wykombinowac
    we wlasnym zakresie z drogomierzem.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-05-25 10:19:03
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 25 May 2010 07:27:33 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za AZ
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 8. Data: 2010-05-25 22:22:43
    Od: Arni <n...@s...org>

    AZ pisze:

    > No wlasnie tak chce zrobic, dodatkowo myslalem czy cos da sie wykombinowac
    > we wlasnym zakresie z drogomierzem.

    z doswiadczenia 4 kołowego dorzuce ze jest to najczesciej wymiana jednej
    zebatki, tej ktora przekazuje naped ze na bebenek drogomierza. Robilem
    takie przerobki i nawet zebatki byle specjlnie w roznych kolorach. Ale
    nie wiem jak to zółte ludziki wymysliły.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 9. Data: 2010-05-26 06:14:37
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-25, Arni <n...@s...org> wrote:
> [...]
    > takie przerobki i nawet zebatki byle specjlnie w roznych kolorach. Ale
    > nie wiem jak to zółte ludziki wymysliły.

    Tos mnie zaciekawil. A skad taka zebatke wynajdowales?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-05-26 06:29:53
    Od: Arni <n...@s...org>

    AZ pisze:

    > Tos mnie zaciekawil. A skad taka zebatke wynajdowales?

    z europejskiego predkosciomerza np uszkodzonego.