    Date: Fri, 3 Mar 2023 14:28:10 +0100
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Pawel <ppf9@USUN_TOpoczta.fm>
    Subject: Android zmiana nazwy numeru w bazie danych sms

    Nie wiem jak i kiedy(rzadko z tym numerem smsuje), ale jeden numer
    zapisal mi sie jako numer bez znaku plus, czyli numer ma postac "48 XXX
    XXX XXX". Najdziwniejsze jest to, ze moge dostawac smssy na ten numer,
    moge dzwwonic (w ksiazce jest zapisany ze znakiem +) i jedyne czego nie
    moge, to wysylac na ten numer smsow. Sprawdzalem w kilku programach do
    smsow i we wszystkich widnieje jako numer bez +, a w calej reszcie jako
    numer z plusem, lub jak inaczej go zapisze.
    Probowalem zmieniac numer w ksiazce, ale to nic nie daje.
    Zabawne jest to, ze numer ten w aplikacjach do smsow jest rozpoznaawany
    jako numer z ksiazki, czyli normalnie wyswietla sie imie i nazwisko osoby.

    Macie pomysl, co z tym fantem zrobic? Daloby sie zmienic numer w tej
    bazie smsow?
    W ostatecznosc moge usunac wszystkie smsy z tego numeru, ale nie wiem,
    czy to cos da.

    Samsung Galaxy S8 / Android 9 oryginalny bez roota