  • 1. Data: 2014-11-21 12:35:16
    Temat: Animacje na stronie WWW
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    Czego najlepiej użyć do zrobienia interaktywnych animacji na stronie
    WWW, tak żeby strona działała na PC, Androidzie i iOS? W grę wchodzi
    również komunikacja z serwerem obliczeniowym.

    RW

  • 2. Data: 2014-11-22 02:05:15
    Temat: Re: Animacje na stronie WWW
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Friday, November 21, 2014 12:35:18 PM UTC+1, Roman W wrote:
    > Czego najlepiej użyć do zrobienia interaktywnych animacji na stronie
    > WWW, tak żeby strona działała na PC, Androidzie i iOS? W grę wchodzi
    > również komunikacja z serwerem obliczeniowym.
    Nie wiem, dlaczego nie przykładowej JavyScript i jQuery?

  • 3. Data: 2014-11-22 02:14:32
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Fri, 21 Nov 2014 17:05:15 -0800 (PST), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > Nie wiem, dlaczego nie przykładowej JavyScript i jQuery?

    jQuery jest raczej low-level. Nie ma bardziej specjalistycznych
    bibliotek do rysowania?

    RW

  • 4. Data: 2014-11-22 14:07:19
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, November 22, 2014 2:14:35 AM UTC+1, Roman W wrote:

    > jQuery jest raczej low-level. Nie ma bardziej specjalistycznych
    > bibliotek do rysowania?

    Dla mnie, w przypadku htmla, low-level jest gdzieś w okolicach
    rysowania na płótnie. Co zamierzasz rysować?
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-11-22 15:14:05
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 22 Nov 2014 05:07:19 -0800 (PST), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > Dla mnie, w przypadku htmla, low-level jest gdzieś w okolicach
    > rysowania na płótnie. Co zamierzasz rysować?

    Nie ja, żona. Głównie wykresy i wizualizacje danych.

    RW

  • 6. Data: 2014-11-22 17:12:54
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Saturday, November 22, 2014 3:14:07 PM UTC+1, Roman W wrote:

    > Nie ja, żona. Głównie wykresy i wizualizacje danych.

    Trzeba pogooglować za gotowcami do wykresów, jest pełno tego. Mogą
    działać i po stronie przeglądarki, i po stronie serwera. Trudno
    powiedzieć co jest najlepsze i pod jakim względem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-11-22 19:27:56
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 22 Nov 2014 08:12:54 -0800 (PST), "M.M." <m...@g...com>
    wrote:
    > Trzeba pogooglować za gotowcami do wykresów, jest pełno tego. Mogą
    > działać i po stronie przeglądarki, i po stronie serwera. Trudno
    > powiedzieć co jest najlepsze i pod jakim względem.

    Ok, dzięki.

    RW

  • 8. Data: 2014-11-22 19:29:52
    Od: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>

    On 2014-11-22, Roman W <b...@g...pl> wrote:

    > Ok, dzięki.

    Możesz chcieć zacząć od D3.js, choć to raczej niskopoziomowa rzecz
    (deklaratywne operowanie drzewem DOM). Widziałem za to javascriptowe
    biblioteki do rysowania wykresów zbudowane nad D3, więc to i tak może
    być dobry punkt startowy.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot

  • 9. Data: 2014-11-25 18:47:35
    Od: Roman W <b...@g...pl>

    On Sat, 22 Nov 2014 14:14:05 +0000, Roman W
    <b...@g...pl> wrote:
    specjalistycznych

    Wybrałem takie cztery:
    http://dc-js.github.io/dc.js/
    http://dimplejs.org/examples_index.html
    http://nvd3.org/examples/index.html
    http://c3js.org/examples.html

    Czy ktoś ma jakieś złe/dobre doświadczenia w pracy z którakolwiek z
    nich?

    RW