  • 1. Data: 2011-09-07 15:53:47
    Temat: Animka
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.

    Nie tylko na komputerach się zna. W fotografii jest też zajebista. A jak się
    na rybkach zna...

  • 2. Data: 2011-09-07 15:55:32
    Temat: Re: Animka
    Od: Goomich <k...@i...eu>

    You have one message from: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.
    >
    > Nie tylko na komputerach się zna. W fotografii jest też zajebista. A
    > jak się na rybkach zna...

    Wymień zasilacz.

    --
    Pozdrawiam Krzysztof Ferenc
    k...@i...eu UIN: 6750153

  • 3. Data: 2011-09-07 16:34:48
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "Goomich" <k...@i...eu> schrieb im Newsbeitrag
    > You have one message from: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    > Wymień zasilacz.

    Dzisiaj 5 wymieniłem. I co?

  • 4. Data: 2011-09-07 17:03:30
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Andy Niwiński" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.
    >
    > Nie tylko na komputerach się zna. W fotografii jest też zajebista. A jak
    > się na rybkach zna...

    No i nieświadomie zrobiła sobie własny portret:
    https://lh3.googleusercontent.com/-aDQPBDG-HmE/TmejG
    G7TklI/AAAAAAAAFKs/uBfRFeKMJj8/IMG066.jpg
    :-)

  • 5. Data: 2011-09-07 17:53:50
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > No i nieświadomie zrobiła sobie własny portret:
    > https://lh3.googleusercontent.com/-aDQPBDG-HmE/TmejG
    G7TklI/AAAAAAAAFKs/uBfRFeKMJj8/IMG066.jpg
    > :-)

    Jak dla mnie to tam chyba jest odbicie mezczyzny.. Ale moze sie myle.

    --
    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 6. Data: 2011-09-07 19:10:43
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-09-07 18:34, Użytkownik Andy Niwiński napisał:

    > Dzisiaj 5 wymieniłem. I co?

    Jak widać po nowym wątku nie pomogło, wymieniaj dalej.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-09-07 19:13:57
    Od: Andy Niwiński <a...@i...pl>

    "RadoslawF" <r...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Jak widać po nowym wątku nie pomogło, wymieniaj dalej.

    A co, żona Cię bije?

  • 8. Data: 2011-09-07 20:12:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andy Niwiński napisa?(a):

    > Nasza gwiazda zabłysnęła na pl.rec.foto.cyfrowa.

    Musiałem przegapić. W czapce była? ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 9. Data: 2011-09-07 22:06:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-07 19:03, nom pisze:

    > No i nieświadomie zrobiła sobie własny portret:
    > https://lh3.googleusercontent.com/-aDQPBDG-HmE/TmejG
    G7TklI/AAAAAAAAFKs/uBfRFeKMJj8/IMG066.jpg
    > :-)

    Że też chciało ci się babrać w photoshopie. Współczuję. Kiepsko Ci to
    wyszło. Poćwicz jeszcze.

    --
    animka

  • 10. Data: 2011-09-08 03:39:06
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-09-07 21:13, Użytkownik Andy Niwiński napisał:

    > A co, żona Cię bije?

    Po tym wątku wygląda jakby ciebie biła i chcesz odreagować.