  • 1. Data: 2012-05-28 21:53:32
    Temat: Aparat fotograficzny do pieciominutowek
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Poszukuje w miare kompletnego aparatu fotograficznego do pieciominutowek.
    Aparaty takie byly w powszechnym uzyciu jeszcze w latach piecdziesiatych
    przez wedrownych fotografow glownie na odpustach. Aparat byl sprzezony z
    ciemnia, zdjecia byly robione na negatywach papierowych po czym byly
    przefotografowywane na pozytyw. Interesuja mnie rowniez wymienne tla
    malowane recznie z otworem na glowe klienta.

    Moze temat nie jest dokladnie zwiazany z fotografia cyfrowa ale na ogol
    fotografowie ktorzy kiedys uzywali takiego urzadzenia obecnie robia sprzetem
    cyfrowym i udzielaja sie na tej wlasnie grupie. Moze ktorys z Was ma w
    rupieciarni jeszcze taki sprzet?

    --
    Tomasz

  • 2. Data: 2012-05-28 22:41:56
    Temat: Re: Aparat fotograficzny do pieciominutowek
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-05-28 21:53, Tomasz pisze:

> [...]
    > (...) fotografowie ktorzy kiedys uzywali takiego urzadzenia
    > obecnie robia sprzetem cyfrowym i udzielaja sie na tej wlasnie grupie.

    Szacując według powyższych informacji wiek tych użytkowników
    udzielających się na tej grupie, powinni mieć teraz 80-100 lat...

    P.

  • 3. Data: 2012-05-29 08:44:42
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Piotrne" <p...@p...onet.pl> napisał

    > Szacując według powyższych informacji wiek tych użytkowników
    > udzielających się na tej grupie, powinni mieć teraz 80-100 lat...

    Ja udzielam sie na tej grupie (przynajmniej biernie) od 10 lat, a nie mam
    ani 80 ani 100 a kiedy bylem nastolatkiem widzialem czesto takich fotografow
    na roznych ludowych imprezach.
    Faktycznie, moze sam fotograf juz nie jest czynny zawodowo ale w rodzinie
    mogly rozne sprzety zostac a mlodsze pokolenie zazwyczaj cos po ojcach
    przejmuje.

    --
    Tomasz