  • 51. Data: 2014-09-13 11:04:34
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-09-13 01:00, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    estic-mac-sales-surge-285-as-overall-pc-market-shrin
    ks-75

    > Twoim zdaniem ludzie kupują komputery co kwartał i te kupione
    > w zeszłym kwartale wyrzucają do kosza?

    Nie, tak to wygląda wg Ciebie, bo jak inaczej wytłumaczysz, że z ~10%
    udziału Apple w rynku PC (dawniej było jeszcze mniej - pogooglaj)
    zrobiła się większość? Inaczej się nie da - kupione komputery z windows
    się natychmiast wyrzuca na śmieci, a makówki trzyma do oporu.
    Jest jeszcze jedno wytłumaczenie - masz selektywny wzrok i widzisz tylko
    maki.

    > Bo jeśli nie, to nie bardzo rozumiem co ma Twoja ilustracja ilustrować.

    To mnie nie dziwi.
    Ilustrować ma to, że "Bo w USA większość ma właśnie maka" to nawet
    blisko faktów nie stoi.

    > W Polsce jak spotkasz Maka to jest to dziwność nad dziwnościami, tu
    > się o Makówki potykasz i zatrzęsienie jest na eBayu używek: rynek tętni.

    http://www.ebay.com/sch/Apple-Laptops-/111422/i.html
    new 680, used 3500

    http://www.ebay.com/sch/PC-Laptops-Netbooks-/177/i.h
    tml
    new ~11000, used ~17500

    Porównałem laptopy, bo w stacjonarkach i all in one jest jeszcze ciekawiej.

    PZDR
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 52. Data: 2014-09-13 12:29:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Dlaczego nie?
    >
    > Ja tak rezerwowałem na iPhone4 hotel w Banff, Canada będąc w gondoli jadąc
    > na górę trzymając narty w jednej ręce a w drugiej wstukując daty pobytu, i
    > nazwisko, telefon.

    skoro jesteś takim masochistą to należysz do, jak sam pisałeś: "0.01%
    uzytkowników".
    przy okazji. Skoro zrobiłes to na iPhone4 to znaczy, że taka
    funkcjonalnoć nie jest otrzebna bo można to zrobić bez niej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 53. Data: 2014-09-13 17:01:57
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > skoro jesteś takim masochistą to należysz do, jak sam pisałeś: "0.01%
    > uzytkowników".

    Ale dlaczego masochistą?

    Wcale mnie nic nie bolało ani nie było to męczące, inaczej nie wygłupiałbym
    się tylko odłożył gdzieś narty i powpisywał te rzeczy dwoma rękami.
    Zaryzykowałbym twierdzenie ze iPhone4 używa się jedną ręką wygodniej niż
    dwoma, bo mniej ekranu paluchami zasłaniasz.

    > przy okazji. Skoro zrobiłes to na iPhone4 to znaczy, że taka
    > funkcjonalnoć nie jest otrzebna bo można to zrobić bez niej.

    ?? Nie kapuję tego argumentu, możesz mi to wyjaśnić?
    IPhone4 ma ekran o przekątnej 3.5"

  • 54. Data: 2014-09-13 17:02:00
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    > się większość? Inaczej się nie da - kupione komputery z windows się
    > natychmiast wyrzuca na śmieci, a makówki trzyma do oporu.

    Coś w tym guscie. Laptop HP po dwu latach używania rozwalony klawisze z
    klawiatury wyskakują, spacja sie zacina i nie trzyma nic na baterii a
    Macbook z 2009 roku w pelni sprawny i jego bateria, mimo zarejestrowanych
    700 cykli ladowania, trzyma jeszcze ponad połowe pojemnosci.
    No to się sprzęty filtrują po latach i więcej zostaje laptopów lepszych
    marek w użyciu.

    > Jest jeszcze jedno wytłumaczenie - masz selektywny wzrok i widzisz tylko maki.

    Albo Ty bierzesz za bardzo dosłownie to, ze chciałem napisać że Mak w USA
    jest popularny jak Polonez czy Maluch był na polskich drogach: lokalny
    produkt i pełno ich bylo gdzie się rozejrzałeś to Mak. W Polsce niedostępna
    egzotyka totalna.

    Czyli co piąty napotkany laptop to Mak.
    A w Polsce?

  • 55. Data: 2014-09-13 17:08:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > Ale dlaczego masochistą?

    bo to nie jest wygodne

> [...]
    > dwoma, bo mniej ekranu paluchami zasłaniasz.

    > ?? Nie kapuję tego argumentu, możesz mi to wyjaśnić?

    wielu rzeczy nie kpujesz. nic na to nie poradzę.

  • 56. Data: 2014-09-13 17:41:45
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > bo to nie jest wygodne

    E tam. Używałeś kiedyś iPhone4?

    > wielu rzeczy nie kpujesz. nic na to nie poradzę.

    Możesz poradzić, jak najbardziej. Możesz wyjaśnić ta swoją "logikę"...
    Moim zdaniem napisałeś po prostu bzdurę.
    Wiadomo bowiem ze funkcjonalnoś przybliżania gornej połowy duzego ekranu
    nie jest potrzebna w iPhone4 ktory ma maly ekran.
    No... A teraz wytłumacz czego to "ja" nie zrozumiałem :-)

  • 57. Data: 2014-09-13 17:44:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > E tam. Używałeś kiedyś iPhone4?
    jasne. dzierganie literek na malutkim ekraniku to szczyt wygody.

  • 58. Data: 2014-09-13 18:30:38
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 13 Sep 2014 15:44:01 +0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:

    >jasne. dzierganie literek na malutkim ekraniku to szczyt wygody.

    hehe... Zawsze sobie mozna wytlumaczyc ze gorzej jest lepiej... Moje 3
    poprzednie telefony (Samsung, Droid 1 i Droid 4) mialy fizyczne
    klawiatury. Z guzikami. Niestety, to bylo i juz nie jest

    A.L.

  • 59. Data: 2014-09-13 19:08:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Zazdroszczę.
    > Przetestowałbym wszystko od A do Z :)

    Są chyba jednak jakieś na to limity :-)
    Nie interesowałem się bliżej bo akurat smartfone którego testowałem
    przypadł mi bardzo do gustu, więc wymieniać na nic lepszego nie chciałem.

  • 60. Data: 2014-09-13 19:17:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:lv1oo1$fq8$1@dont-email.me...

    > jasne. dzierganie literek na malutkim ekraniku to szczyt wygody.

    Wbrew pozorom wcale nie jest niewygodne.
    Spróbuj kiedyś jak będziesz w Apple store.

    A resztę wyciąłeś? :-) Ha, ha, ha :-)