  • 1. Data: 2011-09-29 07:44:57
    Temat: Arctic-Cooling NV silencer a ATI HD4850?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Czy ktoś orientuje sie może, czy któraś wersja chłodzenia grafiki firmy
    Arctic-Cooling model Silencer NV 4/5/6 nada sie do ATI HD4850?

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=NV+
    silencer

    Pzdr, OMSON

    P.S. Miałem wersję NV 5 na GF8800GS a teraz na GF9600GSO i bardzo
    odpowiada mi system DHES... Planuję zmienić grafikę i kupić ten rodzaj
    chłodzenia.

  • 2. Data: 2011-09-29 07:47:16
    Temat: Re: Arctic-Cooling NV silencer a ATI HD4850?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    BTW - nie rozumiem, dlaczego na stronie producenta jest tylko wersja NV
    4? Skąd się wzięły wersje 5 i 6 w takim razie (bo chyba nie z kapelusza)?

    http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga.html

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2011-10-05 18:40:18
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-09-29 09:44, OMSON pisze:
    > Czy ktoś orientuje sie może, czy któraś wersja chłodzenia grafiki firmy
    > Arctic-Cooling model Silencer NV 4/5/6 nada sie do ATI HD4850?

> [...]

    uszanowanie,

    ja do tej karty zamontowałem sobie taki wynalazek:
    http://www.arctic.ac/en/p/cooling/vga/24/accelero-s1
    -rev.-2.html?c=2182

    i cisza jak makiem zasiał ;)
    temp w stresie nie przekracza 60C - ale nie są to jakieś mocno
    wymagające gry.

    Jest tylko jeden problem, aby wcisnąć to, musiałem odczepić dolny
    plastik z radiatora. Inaczej nie dało rady tego wcisnąć. Niestety ta
    karta ma dość nieszczęśliwie umieszczony procesor.

    Ogólnie złego słowa powiedzieć nie mogę.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 4. Data: 2011-10-10 08:06:45
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    gadacz pisze:

    > Jest tylko jeden problem, aby wcisnąć to, musiałem odczepić dolny
    > plastik z radiatora. Inaczej nie dało rady tego wcisnąć. Niestety ta
    > karta ma dość nieszczęśliwie umieszczony procesor.

    A ja kupiłem NV Silencer 5 rev. 3 za zawrotne 7 zł na Allegro ale jeden
    ze śrubo-bolców mocujących był fabrycznie wygiety (przy próbie
    prostowania pękł). Dostałem drugie chodzenie za free... Plan jest taki,
    że spróbuję przerobić to z popsutym bolcem aby dopasować do karty
    (podetnę główną płytkę miedzianą tak, aby nie dotykała pamięci oraz
    nawiercę w niej dziurki pod nowe śruby mocujące kartę z PCB grafiki).
    Na pamięci i mosfety kupie jakies radiatorki Qoolteca albo jakis cały
    zestaw pod GF GT4xx za 25 zł... Ten Silencer to mega-udane chłodzenie
    generalnie, jeśli chodzi o konstrukcję, wydajność/ciszę i sposób
    pozbywania sie ciepła poza budę (DHES) - używam tego typu od 2 generacji
    kart nVidii..

    Pzdr, OMSON