  • 1. Data: 2014-06-16 08:05:48
    Temat: Aresztowali "pirata z Warszawy"
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Szukali, szukali i znaleźli.

    Aresztowali za przestępstwa kryminalne i gospodarcze.

    --
    MN

  • 2. Data: 2014-06-16 09:15:34
    Temat: Re: Aresztowali "pirata z Warszawy"
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Marcin N* napisał(-a):

    > Szukali, szukali i znaleźli.
    >
    > Aresztowali za przestępstwa kryminalne i gospodarcze.

    Taki polski Al Capone. BTW, news sprzed circa 24h

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2014-06-16 09:15:52
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-16 08:05, Marcin N pisze:
    > Szukali, szukali i znaleźli.
    >
    > Aresztowali za przestępstwa kryminalne i gospodarcze.

    ,,Dajcie mi człowieka, a paragraf na niego znajdę"

    Rozumiem że zawinił ale konkretnym postępowaniem. Niepokojące jest że
    nawet w tak głośnej sprawie zamiast ukarać za konkretne przewinienie
    zaczyna się kombinować. Nikt nie może czuć się bezpiecznie, na każdego
    można coś znaleźć. Z przyzwoleniem społeczeństwa zostanie wykonana
    kombinacja.

    Rzekomy kierowca z filmu zwany Frogiem (na filmie nie widać kierowcy,
    nawołuje się Bogusia, temat gorący więc winnego trzeba znaleźć żeby nie
    pokazać nieudolności organów ściągania i systemu kameringu). Jeżeli to
    jechał Frog to facet powinien w pierwszej kolejności trafić do
    psychiatry, następnie leczenie. W kolejnym kroku powrotu do
    społeczeństwa powinien robić za klauna w hospicjum dla dzieci.
    Jeśli trafi do więzienia za kilka lat kiedy go wypuszczą możemy usłyszeć
    o słynnej ucieczce z napadu wariata z poznanymi w karcerze kumplami.

  • 4. Data: 2014-06-16 09:28:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2014-06-16 08:05, Marcin N pisze:
    > Szukali, szukali i znaleźli.
    > Aresztowali za przestępstwa kryminalne i gospodarcze.
    Pewnie na picie się krzywo podpisał :->

    Maciek

  • 5. Data: 2014-06-16 09:32:53
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2014-06-16 09:15, depros pisze:

    > Jeśli trafi do więzienia za kilka lat kiedy go wypuszczą możemy usłyszeć
    > o słynnej ucieczce z napadu wariata z poznanymi w karcerze kumplami.

    Przynajmniej nie będą musieli szukać dobrego kierowcy. :-)

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 6. Data: 2014-06-16 09:54:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" napisał w wiadomości
    >Szukali, szukali i znaleźli.
    >Aresztowali za przestępstwa kryminalne i gospodarcze.

    Zapomnial wystawic sobie faktury VAT na prywatny uzytek auta ? :-)

    A to kryminalne to cos wiecej, czy "bezposrednie narazenie w ruchu
    drogowym"

    J.

  • 7. Data: 2014-06-16 16:57:36
    Od: tá´Ź

    depros wrote:

    > Rzekomy kierowca z filmu zwany Frogiem (na filmie nie widać kierowcy,
    > nawołuje się Bogusia

    Chyba raczej Frogusia. :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2014-06-16 18:24:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-06-16, Marcin N <m...@o...pl> wrote:
    > Szukali, szukali i znaleźli.
    >
    > Aresztowali za przestępstwa kryminalne i gospodarcze.

    Pokazywali, ze w mieszkaniu znaleziono min. kominiarke. Sek w tym, ze
    to zwykla motocyklowa kominiarka. Ot co.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-06-16 18:32:35
    Od: "zhbick" <k...@s...de>

    Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pokazywali, ze w mieszkaniu znaleziono min. kominiarke. Sek w tym, ze
    > to zwykla motocyklowa kominiarka. Ot co.

    znaleźli też zwykłą motocyklową tonfę i motocyklowego lizaka do
    zatrzymywania uczestników ruchu drogowego

  • 10. Data: 2014-06-16 18:41:43
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 16 czerwca 2014 18:32:35 UTC+2 użytkownik zhbick napisał:
    > Użytkownik "AZ" napisał w wiadomości grup

    .pl...

    > znaleźli też zwykłą motocyklową tonfę i motocyklowego lizaka do
    >
    > zatrzymywania uczestników ruchu drogowego

    Mówili że w mieszkaniu znaleźli. Czy nie wolno trzymać w mieszkaniu takich
    przedmiotów?