  • 1. Data: 2009-10-18 19:32:55
    Temat: Ariva 200 HD
    Od: Rich <r...@p...onet.pl>

    Powiedzcie czy to ma sens przyszłościowy:

    W mieszkaniu mam kablówkę analogową [mogę mieć cyfrową ale po co] i
    zwykły telewizor 25 cali. W domu w górach mam Fergusona 5018 CI na
    którym odbieram programy FTP + TVP1 i TVP2 z normalnej anteny co jest
    dla mnie zbyt mało. Mam zamiar kupić jaki dekoder HD który umożliwi mi
    korzystanie zarówno z TNK, Cyfry czy N-ki w mieszkaniu i ... w domku,
    kiedy tam się wybiorę. Dlaczego HD? Bo za jakiś czas pewnie nieuchronnie
    kupię jakiś telewizor LCD Full HD. Jednocześnie brakuje mi funkcji
    nagrywania czasami, bardzo rzadko ale jednak jakiegoś filmu w nocy etc..
    Do Fergusona 5018 muszę dokupić czytnik za 75 zł to już wiem ..
    Odnośnie dekodera HD to myślałem o Fergusonie Ariva.
    Co o tym myślicie?

  • 2. Data: 2009-10-18 22:30:43
    Temat: Re: Ariva 200 HD
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Rich" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > Do Fergusona 5018 muszę dokupić czytnik za 75 zł to już wiem ..
    > Odnośnie dekodera HD to myślałem o Fergusonie Ariva.

    Jesli chcesz cyfre HD to bierz od nich dekoder. N-ka odpada bo dziala tylko
    z ich dekoderami. Polsat - dziala tylko z modulem CI lub ich dekoderem wiec
    tez nie uruchomisz z fergusonem.

    c.

  • 3. Data: 2009-10-19 06:39:26
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cezar pisze:

    > Jesli chcesz cyfre HD to bierz od nich dekoder. N-ka odpada bo dziala
    > tylko z ich dekoderami. Polsat - dziala tylko z modulem CI lub ich
    > dekoderem wiec tez nie uruchomisz z fergusonem.

    n-ka odpada, ale polsat zadziała z modułem.
    jak interesują cię kanały hd na tym dekoderze to tylko c+.
    ale pomyśl nad pełną ofertą n lub c+ z ich dekoderami
    jak interesuje Cię nagrywanie, będzie taniej.
    w n dekoder masz bez opłat, w cyfrze chyba też jest jakaś
    promo

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 4. Data: 2009-10-19 09:14:09
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "pawell32" <p...@w...pl> wrote in message

    > n-ka odpada, ale polsat zadziała z modułem.
    No tak ... ale
    Nie da sie wziąć od Polsatu modułu i dekodera więc musiał by kupić od nich
    moduł i do tego dokupić sobie dekoder HD.

    c.

  • 5. Data: 2009-10-19 09:41:08
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Cezar pisze:

> [...]
    > Nie da sie wziąć od Polsatu modułu i dekodera więc musiał by kupić od
    > nich moduł i do tego dokupić sobie dekoder HD.

    niestety, choć nie wiem ile liczą za moduł

  • 6. Data: 2009-10-19 15:08:21
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    pawell32 wrote:

    > niestety, choć nie wiem ile liczą za moduł

    Prepaid CAM kosztuje 199pln + 4 miechy gratis all
    Umowa CAM 99pln + 6 miechow gratis all (jak brałem umowę na 3 lata to
    tyle bonusu było) Nie wiem jak jest teraz.