  • 1. Data: 2009-04-14 14:02:12
    Temat: AutoŚwiat Auto katalog 2009 - żenada !
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

    Auto Świat wydał Auto Katalog Motocykle i skutery 2009 za 5 zeta, ale jest w nim
    tyle błędów i niedociągnięć że nie wart jest nawet tych 5 zł - lepiej iść na
    piwo. W tabelach brakuje danych, jest więcej b.d. niż danych - żenada. Niewiele
    stron, bardzo krótkie opisy, liczne błędy (np. mylą WR XXX R z WR XXX F ), sporo
    niedociągnięć i mało artykułów. IMO kiepski, żałuje że kupiłem. Nie polecam!
    Na koniec dodam, że opisują dużo tandety z Chin, Korei, Vietnamu, Tajwanu i
    ch... wie skąd jeszcze, a nie ma za dużo o markowych sprzętach./

    Oniet.

  • 2. Data: 2009-04-14 14:11:06
    Temat: Re: AutoŚwiat Auto katalog 2009 - żenada !
    Od: "Oniet" <o...@o...eu>

> [...]
    > Na koniec dodam, że opisują dużo tandety z Chin, Korei, Vietnamu, Tajwanu i
    > ch... wie skąd jeszcze, a nie ma za dużo o markowych sprzętach./

    Oczywiście chodzi o Moto Katalog Motocykle i skutery 2009
    a nie : Auto Katalog Motocykle i skutery 2009 !

    :)

    Oniet

  • 3. Data: 2009-04-16 20:10:38
    Temat: Re: Auto
    Od: mmaurycy <m...@v...pl>

    > Oniet

    A ja jeżdżę tą tandetą z Taiwanu i sprawia mi to radość. Jak nie wiesz
    to tandetą określano kiedyś zachwalane obecnie japończyki. Porównywanie
    wyrobów z Korei Taiwanu do Chin Vietnamu świadczy o dyletanctwie. Moja
    tandeta posiada koła DID i gaźnik Keihin pokaż i takiego chińczyka.
    --
    pozdrawiam
    mmaurycy