  • 1. Data: 2011-02-06 10:20:04
    Temat: Automatyczne fakturowanie sprzedazy z platnoscia PayPal...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Moze ktos rozwiazal juz ten problem?

    Sprzedaje coraz wiecej za granice pobierajac platnosci przez PayPal.
    Wiadomo, ze taka platnosc wiaze sie z wystawieniem f-ry VAT -
    chcialbym to zautomatyzowac.

    Czy ktos spotkal sie z rozwiazaniem tego problemu - mam wszystkie
    dane klienta, mam kwoty, chcialbym zeby jakis pelnosprytny program
    zrobil mi z tego f-re VAT, zebym nie musial klepac recznie
    wszystkich danych do innego systemu...

    Dane moznaby wyssac np. z maila "powiadomienie o otrzymaniu platnosci".
    Sa tam wszystkie dane nabywcy, kwoty, daty etc - trzeba by te dane
    wyssac, dodac naglowek f-ry z danymi sprzedawcy etc i najlepiej
    wygenerowac PDFa.

    Moze tkos moglby cos takiego napisac?

    J.

  • 2. Data: 2011-02-06 13:01:09
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sun, 6 Feb 2011 11:20:04 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    > Sa tam wszystkie dane nabywcy, kwoty, daty etc - trzeba by te dane
    > wyssac, dodac naglowek f-ry z danymi sprzedawcy etc i najlepiej

    pl.praca.oferowana