  • 1. Data: 2016-07-12 13:38:45
    Temat: BIPER
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    Właśnie znalazłem pager sieci METRO-BIP. Fakt, że od dawna go nie
    używałem. Na ich stronie jest informacja, że wyłączają sieć w 2013 roku.
    Ma ktoś pomysł na jakiekolwiek wykorzystanie tego, czy jedynie utylizacja?

  • 2. Data: 2016-07-12 14:34:17
    Temat: Re: BIPER
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    > Właśnie znalazłem pager sieci METRO-BIP. Fakt, że od dawna go nie
    > używałem. Na ich stronie jest informacja, że wyłączają sieć w 2013 roku.
    > Ma ktoś pomysł na jakiekolwiek wykorzystanie tego, czy jedynie utylizacja?

    stawiam piwo i pokrywam koszty wysyłki
    ToMasz

  • 3. Data: 2016-07-12 22:20:24
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Właśnie znalazłem pager sieci METRO-BIP. Fakt, że od dawna go nie
    > używałem. Na ich stronie jest informacja, że wyłączają sieć w 2013 roku.
    > Ma ktoś pomysł na jakiekolwiek wykorzystanie tego, czy jedynie utylizacja?

    Z tokena to baterię wydłubałem i ciągle zasila mi kalkulator. Innego
    zastosowania równie bezużytecznego urządzenia nie znalazłem. A, raz
    użyłem do zablokowania zamykającego się okna, ale okazał się za słaby.

    --
    Grzexs

  • 4. Data: 2016-07-13 22:02:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12-07-16 o 14:34, ToMasz pisze:

    > stawiam piwo i pokrywam koszty wysyłki
    > ToMasz
    Ponieważ masz antyspamowy adres email, więc na mój adres przyślij swój
    adres. Piwo możesz za moje zdrowie wypić. Stać mnie na znaczek za te
    kilka złotych. Może poczta tego nie rozwali. I tak bezwartościowe. Skoro
    Ci się na coś to przyda, to będziesz miał prezent od usnetu :-)