  • 1. Data: 2013-04-03 14:48:17
    Temat: BOJLERY elektryczne w domkach kempingowych
    Od: "@frytka@" <t...@p...pl>

    Witam
    Chce założyć do domków letniskowych bojlery 50 l aby grzały ciepłą wodę.
    Domki w lesie nad jeziorem czy robie dobrze inwestując w bojlery?
    Pytanie czy jest może coś tanszego?

  • 2. Data: 2013-04-03 16:53:24
    Temat: Re: BOJLERY elektryczne w domkach kempingowych
    Od: "Andrzej" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja w swoim domku założyłem dwa lata temu i jestem zadowolony. 50l wystarcza
    na wzięcie prysznica, nawet kilka osób.
    Przy instalacji zwróć uwagę na spadki rur i ich odpowietrzanie aby łatwo
    było spuścić wodę na zimę. Ja mam z tym kłopot.
    Pozdrawiam, Andrzej.

    Użytkownik "@frytka@" napisał w wiadomości grup
    .pl...