  • 1. Data: 2009-05-09 23:05:03
    Temat: Badania na prawko-plisss help?
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanie. Niedlugo konczy mi sie waznosc prawa jazdy, bo kochany Pan doktorek
    na kursie wystawil na 10 lat :((
    Czy orientujecie sie, czy teraz wystawiaja te papierki bezterminowo, czy nadal
    na jakis okres. Wszyscy, ktory po mnie robili prawko, czy to na moto, czy na
    auto maja bezterminowe, a ja dupa.

    Czy wiecie/polecacie jakiegos medyka z Wawy lub okolic co zbada i da
    zaswiadczenie do WK, aby miec bezterminowe(moze byc prywatnie)?

    Bardzo dziekuje za pomoc, bo tu sezon w pelni, a mi prawko na moto starczy
    jeszcze na 2 miechy, a potem zostanie tylko na auto(bo jest bezterminowe, o dziwo).

    Koczis
    R1

  • 2. Data: 2009-05-09 23:31:20
    Temat: Re: Badania na prawko-plisss help?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-10 01:05, Użytkownik Koczis napisał:

> [...]
    > na jakis okres. Wszyscy, ktory po mnie robili prawko, czy to na moto, czy na

    Zdrowym dają bezterminowo, mniej zdrowym dają terminowo.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-05-09 23:35:34
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    > Zdrowym dają bezterminowo, mniej zdrowym dają terminowo.

    I tu jest cala smieszna historia, bo na kurs poszedlem razem z kolega, ktory
    dostal na 5 lat, bo mial okulary(pozostali dostali na 10lat).
    Po okolo 6 miesiacach kolega zrobil prawko na auto i dostal bezterminowe na
    calosc, a ja ech, szkoda gadac.

    Zdrowie dopisuje to mam nadzieje, ze sie uda zalapac na bezerminowe :)))

    Koczis
    R1

  • 4. Data: 2009-05-10 05:38:51
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    RadoslawF pisze:

    > Zdrowym dają bezterminowo, mniej zdrowym dają terminowo.

    To taka półprawda.

  • 5. Data: 2009-05-10 05:39:51
    Od: Jarek Skórski <j...@w...pl>

    Koczis pisze:

    > Czy orientujecie sie, czy teraz wystawiaja te papierki bezterminowo, czy nadal
    > na jakis okres. Wszyscy, ktory po mnie robili prawko, czy to na moto, czy na
    > auto maja bezterminowe, a ja dupa.

    Zależy od lekarza. Niestety nie pomogę, nie jestem z DC.

  • 6. Data: 2009-05-10 07:29:01
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-05-10 01:35, Użytkownik Koczis napisał:

> [...]
    > calosc, a ja ech, szkoda gadac.
    >
    > Zdrowie dopisuje to mam nadzieje, ze sie uda zalapac na bezerminowe :)))

    Widać zależy to od lekarza.
    Zrobiłem pierwsze dostałem bezterminowe, robiłem drugie i nie chciało
    mi sie latać i robić badać więc dali mi tylko na dwa lata. Po tych
    dwu latach poszedłem na badania i znowu dostałem bezterminowe.
    Ludzie których znam i którzy dostali terminowe mieli zawsze jakieś
    problemy zdrowotne typu coś ze wzrokiem.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2009-05-10 07:40:38
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Koczis wrote:

    > Czy orientujecie sie, czy teraz wystawiaja te papierki bezterminowo, czy nadal
    > na jakis okres. Wszyscy, ktory po mnie robili prawko, czy to na moto, czy na
    > auto maja bezterminowe, a ja dupa.

    Terminowość jest po to, żeby ślepnących okularników co jakiś czas
    kontrolować, czy jeszcze widzą gdzie jadą - wiem bo tak miałem :)

    Myślę że wystarczy zwyczajnie pogadać z lekarzem, jeśli wzrok Ci się nie
    pogarsza a B masz bezterminowo, to A też powinien dać bezterminowo.
    Szczególnie jak pójdziesz prywatnie, no chyba że jakiś uparty się trafi.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 8. Data: 2009-05-10 08:47:41
    Od: Ru <c...@g...com>

    Oni sami nie wiedza na jakiej zasadzie te papierki dawac, daja tak jak
    im sie podoba. Moja siostra ma okulary i dostala kiedys bezterminowo.
    Mi dali na B najpierw na 3 lata termin, po skonczeniu dali na 5 lat,
    teraz nie wiem na ile dostane. A jak w innym osrodku robilem kat A to
    mi dali bezterminowo - spytalem czy nie przeszkadza to ze na B mam
    terminowe to powiedzieli ze nie. No i jezdze sobie z terminowym B i
    bezterminowym A - a wymieniac plastik i tak ze wzgledu na B bede
    musial.

  • 9. Data: 2009-05-10 15:56:46
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Ru wrote:
> [...]
    > teraz nie wiem na ile dostane. A jak w innym osrodku robilem kat A to
    > mi dali bezterminowo - spytalem czy nie przeszkadza to ze na B mam

    Miałem tak samo - najpierw 3, potem 5, potem bezterminowo - bo wzrok się
    ustabilizował. Ale to, że na różne kategorie tej samej osobie dają
    okresowe albo bezterminowe, to faktycznie jakiś absurd...

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 10. Data: 2009-05-10 18:38:58
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Piotr Kompa" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pogarsza a B masz bezterminowo, to A też powinien dać bezterminowo.
    > Szczególnie jak pójdziesz prywatnie, no chyba że jakiś uparty się trafi.

    i na pierwsze badania sc w szkłach zamiast okularach....
    lekarz bada wzrok ale nie pyta czy nosisz okulary.. zazwyczaj. Tak wiem , to
    chamskie ale...

    --
    Easy
    Zielona Dziura