  • 161. Data: 2018-12-18 18:39:48
    Temat: Re: Badania techniczne bez zmian
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Wygrany jest tylko jeden. Zawsze i wszedzie tak bylo i nie tylko w polityce. Jak by
    wygrali jednym glosem to tez by wygrali i mogli robic co zaplanowali nawet jak by sie
    to nie podobalo tym co przegrali jednym glosem. Z konstytucja masz racje. To
    bezpiecznik. Nadwyrezyli bezpiecznik ale nie przepalili. Poza tym wiek "emerytalny"
    sedziow sadu najwyzszego i powszechny wiek emerytalny reguluja dwie rozne ustawy. To
    dlaczego jedna ma byc wazniejsza od drugiej. Cala sprawa byla marginalna i zostala
    przez przegranych rozdmuchana. Podpuszczali nawet do ulicznych protestow liczac ze
    sie rozleje na inne grupy. Ale sie nie rozlalo bo przecietny wyborca pokazal ze ma to
    w dupie i sie cieszy ze mu obnizyli wiek emerytalny i dali 500+. Przy okazji zrobilo
    sie duzo pracy i w sposob naturalny ze wzgledu na brak pracownikow urosly
    wynagrodzenia. Wyborcom pisu zadna specjalna krzywda sie nie stala przez przepieduche
    z jakims sadem. Przy okazji caly czas sie okazuje ze chcacych glosowac na dzisiejsza
    opozycje jest za malo zeby przejela wladze po wyborach. A wrecz przeciwnie ma duza
    szanse przegrac bardziej niz w poprzednich wyborach. W spolkach roznych za duza kase
    moze misio Yogi pracowac. Wazne zeby mi sie z tego powodu nie pogorszylo. Bo jak sie
    nie pogarsza to sam zadbam zeby mi bylo lepiej. Mnie sie na razie podoba to co sie
    dzieje bo nic gorzej a troche lepiej mam niz za rzadow PO. Czepiasz sie sadow.
    Sadzisz ze jak poobsadzaja sady swoimi to one w sprawach o alimenty, rozboje, wypadki
    samochodowe beda wierzacym dawaly nizsze wyroki?

  • 162. Data: 2018-12-19 10:17:13
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Dec 2018 17:15:55 +0100, w <ejqz7oe34r5u$.stdw4lqz2igh.dlg@40tude.net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Albo przedszkolanka do KNF.

    Ta, która reklamowała pończochy, poszła do NBP.

  • 163. Data: 2018-12-19 10:59:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 19 Dec 2018 10:17:13 +0100, r...@k...pl napisał(a):

    > Ta, która reklamowała pończochy, poszła do NBP.

    Aczkolwiek - reklamowac ponczochy moze tez studentka ekonomii, a
    potem "pracowac w przedszkolu" jako intendentka.

    http://wyborcza.pl/7,75398,24196901,przedszkolanka-w
    -komisji-nadzoru-finansowego-odslaniamy-kolejne.html

    No i sekretarka prezesa nie musi byc wielka ekonomistka.

    Ale po co NBP caly Departament Promocji ?
    Osmiorniczki promuja ?

    J.