  • 1. Data: 2023-10-30 19:50:59
    Temat: Bateria w Dell Latitude 3300
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    Dobry wieczór,

    Mam laptop jak w temacie ze słabą baterią. Kupiłem baterię 4-cell
    podczas gdy oryginalnie była 3-cell. Nowa bateria jest większa, ale
    wewnątrz obudowy jest na nią miejsce i możliwość zamocowania. Jedyny
    problem to kabelek łączący baterię z resztą laptopa - oryginalny jest ok
    10-15mm za krótki. Złącze do nowej baterii pasuje.

    Mam dwie wątpliwości -
    1. czy dowolny kabalek dla baterii 3- lub 4-cell będzie pasował?
    znallazłem na eBay kabelek z uwagą że to tylko do takich baterii i że
    nie będzie działał z bateriami 6-cell. Niestety kabelek jest do innego
    modelu laptopa.

    2. bateria 3-cell ma napięcie 11.4V, bateria 4-cell ma 15.2. Na stronie
    Della znalazłem informację, że w Latitude 3300 były stosowane oba typy
    baterii, nie ma niestety informacji czy można je stosować zamiennie
    używając dłuższego kabelka czy w były dwie wersjje Latitude 3300 z dwoma
    różnymi bateriami.

    Miał ktoś z Was jakieś doświadczenia z tymi laptopami i będzie w stanie
    coś podpowiedzieć?
    Z góry bardzo dziękuję.

    --
    Michał