  • 1. Data: 2012-04-04 22:18:41
    Temat: Baterie w Samsungach będą wytrzymywały jeszcze krócej
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    http://www.engadget.com/2012/04/04/samsung-adhub-mar
    ket-advertising-platform/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    ". Apple robi dokładnie to co mówi filozofia tej firmy"- Paweł "robbo"
    Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 2. Data: 2012-04-04 22:24:13
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-04 22:18, Waldek Godel wrote:

    > http://www.engadget.com/2012/04/04/samsung-adhub-mar
    ket-advertising-platform/

    Spokojnie, kupi sie battery packa i po klopocie ;]

  • 3. Data: 2012-04-06 14:13:00
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-04 22:18, Waldek Godel pisze:
    > [...]

    Co masz na myśli? Mam pierwszego w życiu Samsunga, i bije on wcześniej
    posiadane baterie w aparatach Motoroli, SE. i Nokii o kilka długości.

  • 4. Data: 2012-04-06 15:01:01
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 06 Apr 2012 14:13:00 +0200, jadryś napisał(a):

    > Co masz na myśli? Mam pierwszego w życiu Samsunga, i bije on wcześniej
    > posiadane baterie w aparatach Motoroli, SE. i Nokii o kilka długości.

    Mam na myśli smartfony z Androidem i duzymi ekranami, jak Galaxy S2, które
    rano zdjęte z ładowarki z trudem wytrzymują do zmierzchu, zwłaszcza jak to
    nie jest zima.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 5. Data: 2012-04-14 12:55:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <jlmmkh$bjg$1@node2.news.atman.pl>, jadryś <r...@y...com>
    wrote:

    > Co masz na myśli? Mam pierwszego w życiu Samsunga, i bije on wcześniej
    > posiadane baterie w aparatach Motoroli, SE. i Nokii o kilka długości.

    Ja tez tego nie rozumiem. Odnioslem wrazenie ze telefony Samsunga
    'trzymaja' dluzej niz inne.

    TA

  • 6. Data: 2012-04-14 17:53:24
    Od: " " <a...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> napisał(a):

    > Mam na myśli smartfony z Androidem i duzymi ekranami, jak Galaxy S2, które
    > rano zdjęte z ładowarki z trudem wytrzymują do zmierzchu, zwłaszcza jak to
    > nie jest zima.

    Nie bardzo wiem o czym piszesz - mam S2 od jakiegoś miesiąca i średnio
    wytrzymuje mi 3 dni na jednym ładowaniu. Faktycznie dziennie rozmawiam
    niewiele- tak do 20 minut, a w domu wi-fi do sprawdzenia poczty (też z 15-20
    minut będzie). Oczywiście fizyki nie przeskoczysz - jak ktoś cały czas coś w
    telefonie grzebie to niestety prąd leci. Sporo bierze Sigic, trzeba używać na
    ładowarce, ale w samochodzie to nie problem.
    Poprzednio miałem Nokie N85 i wydaje mi się, że jakoś tak częściej na
    ładowarce była.

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 7. Data: 2012-04-14 18:11:52
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-04-14 17:53, a...@g...pl wrote:

> [...]
    > ładowarce, ale w samochodzie to nie problem.
    > Poprzednio miałem Nokie N85 i wydaje mi się, że jakoś tak częściej na

    Ehhh, Panowie; przegapiliscie wczesniejszy watek o pradozernosci reklam
    mobilnych ;P

  • 8. Data: 2012-04-18 00:19:37
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> wrote:

    > Ja tez tego nie rozumiem. Odnioslem wrazenie ze telefony Samsunga
    > 'trzymaja' dluzej niz inne.

    To złudzenie wytworzone przez nielicznych androidziarzy wytwarzających wokół
    siebie wiele szumu. Włączają oni Wifi lub 3G tylko na pół godziny dziennie w
    czasie lanczu i opowiadają że mają smartfon trzymający trzy dni.

  • 9. Data: 2012-04-18 10:59:27
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-14 12:55, T...@s...in.the.world pisze:

    > Ja tez tego nie rozumiem. Odnioslem wrazenie ze telefony Samsunga
    > 'trzymaja' dluzej niz inne.
    >
    > TA

    W moim przypadku to nie wrażenie, - mój Samsung naprawdę ma lepszą
    baterię od w.w. aparatów.

  • 10. Data: 2012-04-18 10:59:53
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-04-18 00:19, Skrypëk pisze:

> [...]
    > wokół siebie wiele szumu. Włączają oni Wifi lub 3G tylko na pół
    > godziny dziennie w czasie lanczu i opowiadają że mają smartfon

    Akurat Android nie ma z tym nic wspólnego. W mój telefon nie jest na
    Androidzie.