  • 11. Data: 2017-03-01 21:40:32
    Temat: Re: Biblia jako XML, reprezentacja danych
    Od: t...@g...com

    W dniu środa, 6 stycznia 2010 00:14:07 UTC+1 użytkownik Borneq napisał:

    > U mnie nie wchodzi link http://online.biblia.pl.

    Po usunięciu "online." następuje automatyczne przekierowanie na
    http://biblia.deon.pl

  • 12. Data: 2017-04-06 22:24:34
    Od: m...@g...com

    W dniu wtorek, 28 lutego 2017 23:07:21 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

> [...]
    formacie XML? Potrzebuję ją do wyświetlania wersetów biblijnych w kościele w
    programie OpenSong.

    > Podpinam się pod prośbę. Rówież do OpenSong-a.
    > Pozdrawiam

    > Ewa Kurzyńska

    Panie Wojtku ja również potrzebuje do OpenSonga. Proszę o pomoc w udostępnieniu
    pliku.
    Dziękuję i pozdrawiam Tadeusz

  • 13. Data: 2018-04-24 15:23:15
    Od: m...@g...com

    On Wednesday, 6 January 2010 07:16:34 UTC, Wojciech "Spook" Sura wrote:

> [...]
    > serwis jest chwilowo niedost?pny, a teraz mam ca?kowity brak odpowiedzi. W
    > ka?dym razie chodzi mi o wersj? dost?pn? pod linkiem "Biblia tysi?clecia
    > online" na stronie www.biblia.pl ("wersja" chrze?cija?ska, dla ?cis?o?ci).
    >
    > Je?li kto? jest zainteresowany, mam te? zrzuty HTMLi z kt?rych parsowa?em
    > tekst, jest tego oko?o 1.4k.

    > Najprawdopodobniej tak - przynajmniej w wersji na PDA. Je?li b?d? si? bawi?
    > w pisanie takiego programu na PC, to zapewne utworz? sobie niewielk? baz?
    > danych wyszukiwania na wz?r bazy PHPBB i wykorzystam Firebirda Embedded.

    Witam! Panie Wojciechu, jeśli jest taka możliwość to bardzo proszę o podesłanie
    Biblii Tysiąclecia do programu OpenSong. Dziękuję i pozdrawiam

  • 14. Data: 2018-04-26 01:34:30
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Thursday, December 3, 2009 at 7:43:32 PM UTC+1, That Minkovsky Guy wrote:

    > A tak BTW to po cholerę Ci biblia w XML-u?

    Wciąż popularna.

    http://biblia.wiara.pl/doc/1226151.Biblia-ksiazka-ws
    zech-czasow
    [
    Przez ostatnich 50 lat wydrukowano i sprzedano 3,9 mld egzemplarzy księgi. Na drugim
    miejscu, z wynikiem 820 mln kopii, plasuje się "Czerwona Książeczka". Niewielka,
    mieszcząca się w kieszeni publikacja, była zbiorem 427 cytatów, myśli i aforyzmów Mao
    Zedonga, które w okresie rewolucji kulturalnej musiał znać każdy Chińczyk.
    ]