  • 1. Data: 2009-02-16 15:13:21
    Temat: Blazusiak mistrzu egejn !
    Od: " " <j...@W...gazeta.pl>

    http://moto.pl/MotoPL/1,94805,6280731,Piekielna_wygr
    ana_Blazusiaka.html
    brawo dla tego Pana !

    --
    pozdr
    janku

  • 2. Data: 2009-02-16 15:18:35
    Temat: Re: Blazusiak mistrzu egejn !
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    j...@W...gazeta.pl pisze:
    > http://moto.pl/MotoPL/1,94805,6280731,Piekielna_wygr
    ana_Blazusiaka.html
    > brawo dla tego Pana !

    Wreszcie :)
    ciekaw bylem jak dlugo zejdzie do momentu pojawienia sie pierwszego
    info na preclu :)
    Ja wiem ze jeszcze sen zimowy
    - ale gosc naprawde jest dobry :) i warto takie wydarzenia naglasniac...

    Norbi
    KFazer'03

  • 3. Data: 2009-02-16 19:13:33
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Norbi pisze:

    > Ja wiem ze jeszcze sen zimowy
    > - ale gosc naprawde jest dobry :) i warto takie wydarzenia naglasniac...

    No właśnie - co to za jeden ten Błażusiak? I co to za niszowy sport?

    --

    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2009-03-08 21:34:55
    Od: Marek B <r...@n...net.pl>

    j...@W...gazeta.pl pisze:
    > http://moto.pl/MotoPL/1,94805,6280731,Piekielna_wygr
    ana_Blazusiaka.html
    > brawo dla tego Pana !
    Także poklaskam
    i żałuję że nie spotkałem Tadka na MŚ w Kwidzynie może wtedy gdyby
    wygrał byłoby więcej informacji o Polakach i sporcie zwanym ęduro ;-)

    --
    pozdrawiam
    Marek