  • 1. Data: 2011-07-15 13:56:23
    Temat: Błyskają zakłócenia na ekranie laptopa na baterii
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Zakupiłem używanego IBM/Lenovo T500 matryca 1280x800 15,4"
    C2D T9400 i jest problem którego nie zauważyłem podczas
    oględzin przy zakupie: na zasilaniu z baterii, kiedy poziom
    baterii spadnie do około 75% zaczyna się w momentach
    obciążenia laptopa (np. podczas wczytywania strony www
    (wifi)) błyskać np połowa lub 1/3 ekranu albo czasem cały
    ekran - na ułamek sekundy (ledwo zauważalny) pojawiają się
    jakieś "bzdety" na fragmencie ekranu. Bateria tak w ogóle
    trzyma około 1,5 godziny, jest to jeśli wierzyć opisowi
    sprzedawcy "6 Cell Lithium-Ion". Na baterii jest napisane
    "Lenovo NOM 10.8V 5.2AH 57WH 4,76 Ah. Innych problemów na
    zasilaniu z baterii nie ma i doszedłem do 10% baterii bez
    "zawieszeń" i błędów (poza miganiem zakłóceń na ekranie)
    Na zasilaniu z sieci problem z zakłóceniami ekranu nie
    występuje.

    Mam więc pytanie czy jest to prawdopodobnie wina baterii (co
    mogę naprawić kupując nową baterie) czy coś w laptopie????? W
    drugim przypadku zastanawiałbym się nad oddaniem laptopa
    sprzedawcy. Proszę o wyjaśnienie gdzie prawdopodobnie leży
    problem?

  • 2. Data: 2011-07-15 14:30:56
    Od: Netx <n...@g...pl>

    W dniu 2011-07-15 15:56, Netx pisze:
> [...]
    > błyskać np połowa lub 1/3 ekranu albo czasem cały
    > ekran - na ułamek sekundy (ledwo zauważalny) pojawiają się

    Sprawdziłem właśnie że przy 95% baterii też to się dzieje.

  • 3. Data: 2011-07-16 09:46:23
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Problem rozwiązany przez instalację najnowszego sterownika
    grafiki.

  • 4. Data: 2011-07-16 20:49:23
    Od: " ąćęłńóśźż" <j...@g...pl>

    Mam podobnie z HP, czesem króciutkie zakłócenia na ekranie.

    A kiedyś mi sieć ethernet siała zakłóceniami po skrętce (winny okazał się
    nadpalony zasilacz routera) tylko przy pracy na baterii.