    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Brak obrazu na monitorze.
    Date: Thu, 6 Feb 2020 08:32:27 +0100

    Mam dwa bliźniacze Esprimo p5615. Do obu wsadziłem karty graficzne GT
    1030 i pięknie to działa. Tzn. w obu działało przez kilka lat, aż
    jednego dnia w jednym znikł obraz na monitorze. Sądziłem, że padła GT
    1030, ale zamieniłem karty i karta z niesprawnego działa w sprawnym, a
    karta ze sprawnego nie działa w niesprawnym. Po wyjęciu GT1030 i
    wsadzeniu oryginalnej przelotki z płyty na DVI obraz jest. Czy jest coś,
    co można zrobić, poza oddaniem kompa do utylizacji? Trochę mi żal, bo
    jest doinwestowany we wszystko, co się dało wymienić - CPU, RAM, SSD.
    Sprawdziłem i tak samo jest pod Win7, Win10, linuxem live. Czyli
    całkowity brak obrazu, nie ma nawet winiety biosu na początku.