  • 1. Data: 2018-01-17 14:17:24
    Temat: Brakj miejsca w dowodzie na pieczątki, jazda z zaświadczeniem
    Od: Kris <k...@g...com>

    Przegląd dzisiaj robiłem
    W dowodzie rejestracyjnym nie mam już miejsca na pieczątki wiec diagnosta odpowiednie
    zaświadczenie wystawił i mówił ze mogę iść do wydziału komunikacji to wyrobią mi nowy
    DR
    Tylko czy muszę?
    Czy za jazdę z dowodem+ zaświadczenie o ważnym przeglądzie grożą mi jakieś
    konsekwencje
    Nowy DR to 85zł i dwie wizyty w wydziale komunikacji więc nie bardzo mi się to
    uśmiecha

  • 2. Data: 2018-01-17 15:05:42
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2018-01-17 o 14:17, Kris pisze:
> [...]
    konsekwencje
    > Nowy DR to 85zł i dwie wizyty w wydziale komunikacji więc nie bardzo mi się to

    Ja jeździłem rok z zaświadczeniem, po czym na kolejnym przeglądzie
    diagnosta mi uświadomił, że zaświadczenie jest ważne przez 2 tygodnie. :))

    yabba

  • 3. Data: 2018-01-17 15:13:06
    Od: "go!" <g...@g...com>

    Bo powinien byc dysk za szyba z waznym przegladem, drugi z ubezpieczeniem, a nie
    ciagle "Pieczatka" musi byc, jak za Gomolki
    --
    go!

  • 4. Data: 2018-01-17 15:14:34
    Od: "go!" <g...@g...com>

    Bo powinien byc dysk za szyba z waznym przegladem, drugi z ubezpieczeniem, a nie
    ciagle "Pieczatka" musi byc, jak za Gomolki. Najlepiej okragla, czerwona i z
    orzelkiem
    --
    go!

  • 5. Data: 2018-01-17 16:07:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "go!" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Bo powinien byc dysk za szyba z waznym przegladem, drugi z
    >ubezpieczeniem, a nie ciagle "Pieczatka" musi byc, jak za Gomolki.
    > Najlepiej okragla, czerwona i z orzelkiem

    Przeciez dysk to taka forma pieczatki, tylko nowsza.

    A po co, skoro to wszystko jest w komputerach :)

    J.

  • 6. Data: 2018-01-17 16:12:08
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu środa, 17 stycznia 2018 15:05:47 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > Ja jeździłem rok z zaświadczeniem, po czym na kolejnym przeglądzie
    > diagnosta mi uświadomił, że zaświadczenie jest ważne przez 2 tygodnie. :))

    30 dni, kiedys trafilem na policjanta sluzbiste, stwierdzil, ze jesli wydane
    wczesniej niz 30dni do tylu, to moge nie szukac, bo i tak zatrzyma dowod rej., bylo
    28 ;) wiec oddal ...

    ale cos sie mialo zmienic... nie wiem, czy w koncu przeszlo:
    https://moto.wp.pl/koniec-z-wymiana-dowodu-rejestrac
    yjnego-ze-wzgledu-na-brak-miejsca-na-pieczatki-61158
    15020816001a

    WS

  • 7. Data: 2018-01-17 20:58:19
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2018-01-17 14:17, Kris wrote:
> [...]
    odpowiednie zaświadczenie wystawił i mówił ze mogę iść do wydziału komunikacji to

    wg przepisow masz 30 dni na aktualizacje danych (w tym przegladu) w
    dowodzie, wiec podczas kontroli zaswiadczenie w 90% przypadkow bedzie
    uznawane przez 30 dni od wystawienia

    > Czy za jazdę z dowodem+ zaświadczenie o ważnym przeglądzie grożą mi jakieś
    konsekwencje

    wysoka szansa na zatrzymanie dowodu po 30 dniach

  • 8. Data: 2018-01-17 21:17:49
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    "Kris" wrote in message
    ps.com...

    > W dowodzie rejestracyjnym nie mam już miejsca na pieczątki wiec diagnosta
    > odpowiednie zaświadczenie wystawił i mówił ze
    > mogę iść do wydziału komunikacji to wyrobią mi nowy DR
    > Tylko czy muszę?

    Jak już pisano - papier ważny 30 dni. Ale ja kiedyś przejeździłem 2 lata bez
    zmiany (fakt, że w tym czasie nikt mnie nie zatrzymywał :-)

    > Czy za jazdę z dowodem+ zaświadczenie o ważnym przeglądzie grożą mi jakieś
    > konsekwencje

    Mandat i odebranie DR...

    > Nowy DR to 85zł i dwie wizyty w wydziale komunikacji więc nie bardzo mi
    > się to uśmiecha

    73,50 - to już razem z opłatą za tymczasowy dowód (jeśli chcesz jeździć
    czekając na nowy DR) - załatwiałem to w ostatni poniedziałek ;-P
    I jeszcze nastaw sie na odkręcenie tablic, bo nowe nalepki legalizacyjne
    będą...

    --
    Axel

  • 9. Data: 2018-01-17 21:19:13
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 17.01.2018 o 16:07, J.F. pisze:

    > Przeciez dysk to taka forma pieczatki, tylko nowsza.
    >
    > A po co, skoro to wszystko jest w komputerach :)

    Dokładnie.
    Bez sensu wozimy dowód rejestracyjny, prawo jazdy i potwierdzenie OC. W
    dodatku za brak każdego grozi mandat 50 zł - tylko za brak dokumentu
    przy sobie. Tyle, że posiadanie go niczego nie wnosi chyba w żadnej
    sytuacji: przy kontroli policjant i tak weryfikuje wszystko 'w
    systemie', w razie kolizji i tak mogę pokazać poszkodowanemu jakikolwiek
    wydruk, skoro pojazd nie jest zgłoszony jako kradziony (poszukiwany), to
    każdy może się nim poruszać... No nie wiem, jaki w tym cel. Chyba
    jedynie jako dupochron, gdyby w systemie dane były niezgodne.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm