  • 41. Data: 2009-03-05 08:55:37
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Martin.W wrote:
    > pojeździcie z 3 godz bo wypada i tyle. Na jednym z moich postów
    > zostałem zbesztany za pomysł przesiadki się z DT 125 na YZ 250.
    > Kupiłem YZ jeżdżę i nie mam z nią problemów. Żeby zabierać głos na
    > jakiś temat powinno się mieć do tego pojecie. Ze wam w realnym życiu
    > nie wychodzi to wasz problem. Sami robicie dzicz z tej grupy.

    Generalizujesz niepotrzebnie i upraszczasz.
    Pewnie aby argumenty pasowaly do tezy.

    2 lata temu chcailem kupic YZ125.
    Trafilem na goscia z domkiem i garazem.

    Bylem w cywilnych ciuchach, ale uznalem ze trzeba YZ sprawdzic.
    Przelecialem sie na niej w ramach testu przed jego domem.

    Gosc byl zdziwiony co potrafi jego setka.
    Przy okazji wypalilem mu osady oleju w tłumiku.

    No i jak teraz wygladaja Twoje argumenty?
    Niepotrzebnie zupelnie winisz grupe ze nie potrafila Ci doradzic.
    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 42. Data: 2009-03-05 10:21:53
    Od: Ozz <o...@t...pl>

    Martin.W pisze:
> [...]
    > mieć do tego pojecie. Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz
    > problem. Sami robicie dzicz z tej grupy.

    Ale co? Ktos Cie ma przytulic czy jak? Koledzy z biura tak Cie polubili,
    ze wystawili Ci biurko na chodnik przed budynek? :)

    --
    Ozz
    GSX600F

  • 43. Data: 2009-03-05 13:25:47
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 4 Mar, 21:37, Martin.W <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu> wrote:
> [...]
    > pracujący cały tydzień w biurze, przez cale dnie jedynie jakie moto
    > widzicie to na youtube i przekrzykujecie sie na grupie. W weekend

    dzięki za opis mojego profilu. pasuje zupełnie.

    > Na jednym z moich postów zostałem
    > zbesztany za pomysł przesiadki się z DT 125 na YZ 250. Kupiłem YZ jeżdżę i
    > nie mam z nią problemów.

    a w dziewiątkach i szóstkach ramy nie pękają (tylko moja pękła, yaśka,
    tanga... tylko), a R1 i gixer są dobre na pierwsze moto, bo adas z
    lublina ciągle żyje przecież.

    > Żeby zabierać głos na jakiś temat powinno się mieć do tego pojecie.

    brawo. a czemuś to napisał?

    > Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz problem.

    o, znowu kawałek mojego profilu

    > Sami robicie dzicz z tej grupy.

    chłopaki, który to napisał buractwo i chamstwo, co? przyznawać się
    zaraz.

    - gildor

  • 44. Data: 2009-03-05 13:48:11
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "gildor" <m...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...

    > chłopaki, który to napisał buractwo i chamstwo, co? przyznawać się
    > zaraz.

    No musi ktos z "naszych" bo ortow nie nie nastukal i zastosowal
    interpunkcje.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz na grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 45. Data: 2009-03-06 09:03:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    To ja tak zem se pomyslal ze chyba sie wypisze z tego forum. A bo po co
    mam siac wiohe i hamstwo w mlodych umyslach.
    Przeniose sie na forum stukacza bo tam i kurturarniej a i dowiedziec sie
    czegos mogie. A tu taj to tylko hamy i klika.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 46. Data: 2009-03-06 09:12:48
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 6 Mar, 10:03, Kuczu <p...@j...pl> wrote:
> [...]
    > Przeniose sie na forum stukacza bo tam i kurturarniej a i dowiedziec sie
    > czegos mogie. A tu taj to tylko hamy i klika.

    tu jest usenet! to się nie klika. klika się na forumach.

    - gildor

  • 47. Data: 2009-03-06 09:48:27
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    gildor pisze:

    > tu jest usenet! to się nie klika. klika się na forumach.

    No wlasnie. Tu sie nie klika ale za to jest uklad. To ja jusz wole
    klikac i byc fri.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 48. Data: 2009-03-06 20:33:51
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    ELou!
    gildor wrote:

    > tu jest usenet! to się nie klika. klika się na forumach.

    ty a skont klikash pytamboniewiem i siga nie widzem i awitatara moto
    mash na zpewnosciom na jutubie a sie szczempisz sie o jakims jusnecie a
    co za ruznica czy jusz czy za kwile.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X

  • 49. Data: 2009-03-06 21:21:01
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Kefir" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na zpewnosciom na jutubie a sie szczempisz sie o jakims jusnecie a co za

    o kuref, Kef.. Ty tez umiesz po ichnemu? ja sie bardzo starałam, ale widac
    glowy do jezyków nie mam ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 50. Data: 2009-03-09 09:00:57
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 6 Mar, 21:33, Kefir <k...@o...pl> wrote:

    > ty a skont klikash pytamboniewiem i siga nie widzem i awitatara moto
    > mash na zpewnosciom na jutubie a sie szczempisz sie o jakims jusnecie a
    > co za ruznica czy jusz czy za kwile.

    kurwa, Kefir, nie dość że szkoda mi kawy, to jeszcze 5 razy musiałem
    przeczytać. a łzy w oczach mam do teraz.
    w morde, klawisze mi się teraz kleją.

    - gildor