  • 1. Data: 2009-04-13 07:58:01
    Temat: CBR1000rr - strzal i wyciek oleju
    Od: "Wieslaw" <j...@o...eu>

    Witam,

    0Dziekujeza posty na temat problemow z ladowaniem. Okazal sie ze padl regulator
    napiecie - prawdopodobna przyczyna jest taka, ze do moto wlozony byl akumukator
    od skutrea o mocy 6 amper zamiast 9.

    Teraz mam drgi problem bardzo powaazny. Stalem na swiatlach i raptemcos
    strzelimo w silniku - spodspodu pomecial dym. Po jakims czasie pojawil sie
    wyciek oleju. Sytuacja powturzyla sie dwa razy. Czy ktos wie co moze byc
    przyczyna?

    Pozdrawiam

    Wieslaw

  • 2. Data: 2009-04-13 09:25:26
    Temat: Re: CBR1000rr - strzal i wyciek oleju
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Wieslaw" <j...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > wyciek oleju. Sytuacja powturzyla sie dwa razy. Czy ktos wie co moze byc

    Motor dawał znać że masz sie wrócić do bankomatu.
    MSPANC

    Wojtek

  • 3. Data: 2009-04-13 10:02:28
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-13 11:25:26 +0200, "Alti" <a...@g...pl> said:

    > Motor dawał znać że masz sie wrócić do bankomatu.
    > MSPANC

    Próbujesz być śmieszny? A wyszło jak zwykle żałośnie.
    MSPANC

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 4. Data: 2009-04-13 10:57:06
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Próbujesz być śmieszny? A wyszło jak zwykle żałośnie.
    > MSPANC

    A to nie jest ten Wiesław któremu zwineli kask z bankomatu?

    Wojtek

  • 5. Data: 2009-04-13 11:03:51
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-04-13 12:57:06 +0200, "Alti" <a...@g...pl> said:

    > A to nie jest ten Wiesław któremu zwineli kask z bankomatu?

    Nie wiem i mam to gdzieś. A temat tego wątku to "dopierdalalmy
    Wiesławowi" czy "szczeniackie dowcipy z zerówki"? Czy tylko intelektu
    Ci nie stało żeby się zapoznać z treścią wątku w ktorym chciałeś
    zabłysnąć?

  • 6. Data: 2009-04-13 11:18:16
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    > Nie wiem i mam to gdzieś. A temat tego wątku to "dopierdalalmy Wiesławowi"
    > czy "szczeniackie dowcipy z zerówki"? Czy tylko intelektu Ci nie stało
    > żeby się zapoznać z treścią wątku w ktorym chciałeś zabłysnąć?

    Jakis gorszy dzień masz? Lewą noga wstałeś?

    Wojtek

  • 7. Data: 2009-04-13 20:59:40
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "de Fresz" napisał :
    > Próbujesz być śmieszny? A wyszło jak zwykle żałośnie.
    > MSPANC

    Aj tam, kszanisz, mię się podobało.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

    P.S. Kto raz zachowa się jak przygłup, ten zawsze może liczyć na to, że ktoś
    to będzie pamiętał.

  • 8. Data: 2009-04-13 23:04:05
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Wojciech G.napisal

    > Aj tam, kszanisz, mię się podobało.

    Noooo, widzę precle trzymają poziom :) Normalnie ą, ę :)

    Pozdr,
    Mariusz

  • 9. Data: 2009-04-14 09:17:13
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Wojciech G.napisal

    > Aj tam, kszanisz, mię się podobało.

    Nooo, na preclach widzę coolturka. Normalnie ą, ę i to wielką czcionką :)

    Pozdr,
    Mariusz

  • 10. Data: 2009-04-15 15:11:38
    Od: "Rzep" <p...@w...pl>

    Wieslaw wrote:
> [...]
    > raptemcos strzelimo w silniku - spodspodu pomecial dym. Po jakims
    > czasie pojawil sie wyciek oleju. Sytuacja powturzyla sie dwa razy.

    Sytuacja powtórzyła się dwa razy?

    ---
    Pozdr
    "rzep"