  • 1. Data: 2009-03-08 16:29:10
    Temat: [CSS] Strona mi zjeżdża na lewo pod IE :/
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    Strona: http://wooyek.pl/a/wierucki/
    CSS: http://wooyek.pl/a/wierucki/style.css

    Pod IE cała zawartość zaczęła zjeżdżać na lewo i nie bardzo daję sobie z tym
    radę - to moja pierwsza strona nie robiona za pomocą tabelek... Pomożecie?

  • 2. Data: 2009-03-08 16:37:42
    Temat: Re: [CSS] Strona mi zjeżdża na lewo pod IE :/
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    ----Tutaj umieść cały kod co masz pomiędzy body----

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 3. Data: 2009-03-08 16:42:41
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > ----Tutaj umieść cały kod co masz pomiędzy body----

    No właśnie mam od tego diva "container":
    #container {
    margin: 30px auto 0 auto;
    width: 800px;
    }

    I mimo to zjeżdża na lewo (na próbę dodałem też dodatkowo to, co
    zaproponowałeś - bez efektu)... Musiałem coś spieprzyć w kodzie chyba, że IE
    tak zareagował.

  • 4. Data: 2009-03-08 17:11:15
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    Wooyek pisze:
    > I mimo to zjeżdża na lewo (na próbę dodałem też dodatkowo to, co
    > zaproponowałeś - bez efektu)... Musiałem coś spieprzyć w kodzie chyba,
    > że IE tak zareagował.

    a próbowałeś na chama?:

    tresc

  • 5. Data: 2009-03-08 17:22:47
    Od: Paweł Biliński <p...@p...com>

    Wooyek wrote:
    > I mimo to zjeżdża na lewo (na próbę dodałem też dodatkowo to, co
    > zaproponowałeś - bez efektu)... Musiałem coś spieprzyć w kodzie chyba, że
    > IE tak zareagował.

    W takim wypadku, jeśli "nie wiadomo dlaczego", warto sobie otworzyć kod, IE, usunąć
    wszystko z <div id="container"> i dokładać elementy po kolei. W ten sposób zobaczysz
    jaki element bruździ (pewnie jakiś float: right czy inny). Nawiasem, sugeruję dodanie
    komentarzy warunkowych i dopisanie paru linijek styli tylko dla IE6 i 7:

    <!--[if IE 6]><link rel="stylesheet" media="screen" type="text/css"
    href="ie-6.css"><![endif]-->

    <!--[if IE 7]><link rel="stylesheet" media="screen" type="text/css"
    href="ie7.css"><![endif]-->
    Dzięki temu "niepotrzebne" style spowodowane istnieniem pseudo-przeglądarek (;)) będą
    sobie istnieć nie wadząc innym, poważnym, narzędziom do przeglądania WWW ;)

    Pozdrowienia
    Paweł Biliński

  • 6. Data: 2009-03-08 17:37:42
    Od: Prussak <p...@p...pl>

    "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote in

> [...]
    > I mimo to zjeżdża na lewo (na próbę dodałem też dodatkowo to, co
    > zaproponowałeś - bez efektu)... Musiałem coś spieprzyć w kodzie chyba,

    a dodaj coś takiego:
    * html body {text-align: center;}
    Powinno pomóc.

    Prussak

  • 7. Data: 2009-03-08 17:45:39
    Od: Paweł Biliński <p...@p...com>

    TornadoTN - (Tomek N.) wrote:
    > tresc

    Tylko po co psuć kod dla normalnych przeglądarek ?:)
    No to może <center /> ?;)

    Paweł Biliński

  • 8. Data: 2009-03-08 17:54:49
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sun, 08 Mar 2009 18:38:06 -0000, S <a...@a...abc> wrote:

    > U mnie jest lepiej jak sie zmieni doctype na strict:
    >
    > <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">

    To jest wybrakowana wersja. Powinno być:

    <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN"
    "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">

    --
    this.author = new Geek("porneL");

  • 9. Data: 2009-03-08 17:57:36
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl>

    > U mnie jest lepiej jak sie zmieni doctype na strict:
    >
    > <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN">

    Wkleiłem ten doctype i wszystko działa cycuś, tylko dziwi mnie, że Validator
    widzi to jako Transitional (co mi w sumie pasuje)...

    Dzięki za pomoc, myślę, że zostawię to tak jak jest.

  • 10. Data: 2009-03-08 18:38:06
    Od: S <a...@a...abc>