  • 1. Data: 2010-04-07 20:54:11
    Temat: [CSS] trojkolumnowy layout - fluid - fixed - fluid
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Witajcie
    Czy mozecie mnie oswiecic i powiedzic, jak w css zrobic trojkolumnowy
    layout, gdzie srodek ma stala szerokosc, a boczne kolumny sa
    rozciagane do maksymalnej dostepnej powierzchni?

  • 2. Data: 2010-04-08 16:45:10
    Temat: Re: [CSS] trojkolumnowy layout - fluid - fixed - fluid
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    docxxx wrote:
    > Witajcie
    > Czy mozecie mnie oswiecic i powiedzic, jak w css zrobic trojkolumnowy
    > layout, gdzie srodek ma stala szerokosc, a boczne kolumny sa
    > rozciagane do maksymalnej dostepnej powierzchni?

    Można też poszukać w koledze google :).
    http://www.dynamicdrive.com/style/layouts/item/css-l
    iquid-layout-36-fluid-fixed-fluid/

    PS. W #contentwrapper tam gdzie masz margin-left IE6 może świrować więc
    dla IE6 zastosuj margin-left dwa razy mniejszy. Możesz np. przez
    * html #contentwrapper{ } - tak najprościej, ale wcześniej sprawdź czy
    to konieczne... nie zapoznałem się z całym kodem więc może tutaj to nie
    wystąpi.

    Ale oki podamy łopatką:
    body{
    margin:0;
    padding:0;
    }

    #contentwrapper{
    float: left;
    width: 100%;
    margin-left: -20%; /*Set left margin to -(RightColumnWidth)*/
    }

    #contentcolumn{
    margin: 0 190px 0 20% /*Set margin to 0 (LeftColumnWidth) 0
    (RightColumnWidth)*/
    }

    #leftcolumn{
    float: left;
    width: 190px; /*Width of left column in pixels*/
    margin-left: -190px; /*Set left margin to -(LeftColumnWidth)*/
    background: #C8FC98;
    }

    #rightcolumn{
    float: left;
    width: 20%; /*Width of right column in percentage*/
    background: #FDE95E;
    }

    Pozdrawiam,
    Paweł
    http://www.odpoczac.pl http://www.24nocleg.pl http://www.urlopwczasy.pl
    http://www.turea.pl http://www.teleit.pl http://www.zgarniam.pl
    http://www.goldenline.pl/pawel-nowacki4

  • 3. Data: 2010-04-08 19:16:40
    Temat: Re: trojkolumnowy layout - fluid - fixed - fluid
    Od: docxxx <s...@g...com>

    A widzisz, szukalem w google, bylem rowniez na tej stronie i 50
    innych. Podany przez Ciebie link prowadzi do blednego rozwiazania.
    Napisze jeszcze raz: chodzi mi o uklad fluid - fixed - fluid. Inaczej
    mowiac, srodkowa kolumna ma 900px, a boczne rozciagaja sie maksymalnie
    na dostepna powierzchnie.
    Dzieki jednak za poswiecony czas i checi.

  • 4. Data: 2010-04-08 20:10:39
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    docxxx wrote:
> [...]
    > na dostepna powierzchnie.
    > Dzieki jednak za poswiecony czas i checi.

    Ok rozumiem. Wcześniej pobieżnie przeczytałem.

    Możesz inaczej, tym razem w skrócie:

    #srodek { width: Xpx; }
    #lewa, #prawa {
    /* dla mądrych */
    min-width: Xpx;
    max-width: Xpx;
    /* dla głupIE */
    width: expressionami
    /* http://www.gunlaug.no/contents/wd_additions_14.html */
    }

  • 5. Data: 2010-04-08 22:21:24
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    On 2010-04-07 22:54, docxxx wrote:
    > Czy mozecie mnie oswiecic i powiedzic, jak w css zrobic trojkolumnowy
    > layout, gdzie srodek ma stala szerokosc, a boczne kolumny sa
    > rozciagane do maksymalnej dostepnej powierzchni?

    Do tych bocznych kolumn będziesz tekst wstawiał, czy one tylko dla tła
    są? Jeżeli tylko dla tła, to pokaż jakie tło chcesz tam wstawić.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2010-04-09 10:54:10
    Od: docxxx <s...@g...com>

    > Do tych bocznych kolumn będziesz tekst wstawiał, czy one tylko dla tła
    > są? Jeżeli tylko dla tła, to pokaż jakie tło chcesz tam wstawić.

    Tylko jako tlo. Jesli jest ono takie same dla dwoch stron, to nie mam
    z tym problemu. Jesli jednak np. (tu glupi przyklad) jedno ma byc
    biale, a drugie czarne, to juz gorzej.

  • 7. Data: 2010-04-09 12:05:07
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    http://piskorz.info/tmp/3kolorytla.html