  • 1. Data: 2011-06-21 14:12:15
    Temat: Canon 70-200 via 70-300 IS L
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    zastanawiam sie nad wymiana 70-200L f4 IS na 70-300L IS f4-5,6
    http://www.photozone.de/canon-eos/571-canon70300f456
    islapsc?start=1
    http://www.photozone.de/canon-eos/449-canon_70200_4i
    s_50d?start=1

    100mm extra jest juz niezlym dodatkiem rozwiazyjacy kwestie kombinacji z
    konwerterem
    analizowalem testy i tak jakos srednio przewazyc cokolwiek za i przeciw
    chetnie poznam opienie o 70-300 odpuscic sobie, czy moze jednak warto?

  • 2. Data: 2011-06-21 15:17:35
    Temat: Re: Canon 70-200 via 70-300 IS L
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-06-21 16:12, Kris_Poland pisze:
    > 100mm extra jest juz niezlym dodatkiem rozwiazyjacy kwestie kombinacji z
    > konwerterem

    Niby rozwiąże, ale w praktyce 200 a 300 mm to nie jest jakoś znacząco
    dużo. Może 100-400?

    --
    pozdrawia Adam
    /w trosce o środowisko od dziś będę mniej pracował, a więcej żądał/

  • 3. Data: 2011-06-21 15:45:04
    Od: "Kris_Poland" <n...@w...pl>

    > Niby rozwiąże, ale w praktyce 200 a 300 mm to nie jest jakoś znacząco
    > dużo. Może 100-400?

    przy cropie daje co prawda 160mm, analogicznie
    112-320 via 112-480

    bardziej interesuje mnie konstrukcja i wlasciwosci optyczne
    no zoomik do 400 to ponoc pompka

  • 4. Data: 2011-06-21 19:48:46
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    wiadomościnews:itqcmi$784$1@news.onet.pl...

    > przy cropie daje co prawda 160mm, analogicznie
    > 112-320 via 112-480

    Co w twoim mniemaniu oznacza slowo/okreslenie "via"?
    Wyglada na to, ze jestes niedouczony i stosujesz obce slowa, nie
    znajac ich znaczenia.
    Prawdopodobnie pomerdalo ci sie "via" ze skrotem slowa versus - "vs".
    Dobra rada jest taka, zeby nie stosowac slow, ktorych znaczenia sie
    nie zna, bo latwo sie osmieszyc.
    Po jaki pryszcz, stosowac obce slowa, skoro w polskim jezyku jest
    latwo wyslowic sie w tym, co chciales napisac?

    ------------
    Ziggy Photo - Professional photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 5. Data: 2011-06-21 20:14:45